اخبار نساجی

خرید و فروش ارز در فردوسی تعطیل شد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

خرید و فروش ارز در فردوسی تعطیل شد

در حالی که در هفته‌های اخیر شاهد نوسان قیمت طلا، سکه و ارز در بازارهای داخلی بودیم، امروز با رشد قیمت دلار تا مرز ۳۸۰۰ تومان صرافی‌ها به غیر از خرید و فروش سکه تمام، نیم، ربع و سکه یک گرمی معامله دیگری را انجام نمی‌دهند.

به گزارش پارس، گزارش ایسنا حاکی از آن است که با توجه به وضعیت ارز، طلا و سکه در بازارهای داخلی از حوالی میدان فردوسی تا چهارراه استانبول انبوهی از دلالان ارز قابل مشاهده هستند که هر کدام قیمت دلار را از ۳۶۰۰ تا ۳۹۰۰ تومان اعلام می‌کنند.

نرخ دلار از سوی دلالان به متقاضیان پایین‌تر از نرخ دلار اعلام شده از سوی صرافی‌های دارای کد رهگیری است. به گفته یکی از صرافان نرخ کارمزد معاملات دلار در دست دلالان بسیار بالاست.

در حالی که بسیاری از صرافی‌ها تنها خرید و فروش سکه را انجام می دهند، در این بین تعداد محدودی از صرافی ها نیز فقط دلار معامله می‌کنند و از خرید و فروش سایر ارزها خودداری می‌کنند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

مسوول یک صرافی در میدان فردوسی می‌گوید: دلار در حال حاضر در بازار تنها از سوی دلالان خرید و فروش می شود. حتی تقلبی بودن آن نیز مشخص نیست.

به گزارش ایسنا، امروز علاوه بر دلالان، انبوهی از مردم عادی هم در این محدوده از شهر تهران دیده می‌شوند که خواستار فروش دلارهای خود هستند، ولی از آنجایی که صرافی‌ها این معاملات را انجام نمی‌دهند، خرید و فروش ارز بین دلالان و مردم در حال انجام است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×