اخبار فرش ماشینی

خرید فرش های تولیدی در کرمانشاه به صورت تضمینی و با قیمت منطقی صورت می گیرد

تأمین نقدینگی به منظور تولید متمرکز از بانک صادرات از جمله درخواست های قالیبافان دراین اتحادیه بود که رئیس مرکز ملی فرش ایران قول پیگیری این درخواست ها را داد.

ایلنا:فیصل مرداسی رئیس مرکز ملی فر ش ایران ضمن حضور در مراکز کارگاههای قالیبافی استان و نیز با توجه به اهمیت مقوله فرش گفت : تولید فرش دستباف باید یکی از اولویت های اجتماعی و اقتصادی در سطح استان ها تبدیل شود.
رئیس مرکز ملی فرش ایران ضمن بازدید از اتحادیه تعاونی شرکت روستایی شهرستان سنقر و اقدامات انجام شده برای برگزاری دوره های آموزش متمرکز ، مشکل قالیبافان در استان را مورد بررسی قرارداد.
به گزارش ایلنا، تأمین نقدینگی به منظور تولید متمرکز از بانک صادرات از جمله درخواست های قالیبافان دراین اتحادیه بود که رئیس مرکز ملی فرش ایران قول پیگیری این درخواست ها را داد .
مرداسی تصریح کرد : درصورت تأمین نقدینگی لازم در مجتمع تعاون روستایی ظرف یک ماه آینده تولید فرش به صورت متمرکز دراین تعاونی آغاز می شود.
رئیس مرکز ملی فرش ایران در ادامه سخنان خود از برگزاری دوره های آموزش قالیبافی از محل اعتبارات استانی که منتهی به ایجاد اشتغال شده سخن گفت و افزود: بعد از اتمام دوره های آموزشی شرایط لازم برای تولید دراین استان فراهم شده و با توجه به اهمیت حمایت از قالیبافی در کشور تولیدات قالیبافان به صورت تضمینی و با قیمت منطقی خریداری می شود .
به گفته وی مرکز ملی فرش کرمانشاه از ۲۲ بهمن ماه امکانات لازم برای بافت فرش را دراختیار ۲۵ نفر از افرادی که موفق به سپری کردن دوره های آموزشی شده اند قرارداده است و تاکنون ۲ الی ۳۰ درصد کار بافت فرش به اتمام رسیده است .

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. لطفا در تلگرام یا اینستاگرام برام پیام بفرستید
    که عکس دو تخته فرش رو براتون ارسال کنم ، اگه زحمتی نیست تعیین قیمت بفرمایید
    ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×