اخبار فرش ماشینیاسلاید شو

خرید فرش ماشینی را چگونه به بهترین نحو انجام دهیم؟

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

روزانه افراد زیادی به خرید فرش و فرش ماشینی نیاز پیدا می­‌کنند و در پی بهترین روش خرید این کالا هستند.

به گزارش مجله نساجی کهن به نقل از ایسنا،  بنابر اعلام فرش توس مشهد، خرید فرش ماشینی از جمله خریدهایی است که طیف‌های مختلف جامعه می­‌خواهند در مورد آن بیشتر بدانند و بهترین روش را برای خرید فرش پیدا کنند. می­‌دانیم در بازار فرش انتخاب‌های متعددی پیش‌روی افراد قرار دارد و بسیاری از متقاضیان فرش نمی‌­دانند از کدام مسیر می‌­توانند فرش بهتری خریداری کنند. در این گزارش، کارشناسان شرکت فرش توس مشهد مزیت‌ها و کاستی­‌های انواع مختلف روش­‌های خرید فرش ماشینی را به شما معرفی می­‌کنند. آگاهی از این مطالب، به شما کمک می‌­کند انتخاب و خرید بهتری داشته باشید.

خرید آنلاین فرش ماشینی

بزرگ‌ترین مزیت خرید آنلاین فرش ماشینی یا خرید فرش آنلاین این است که وقت شما در تردد میان خانه و فروشگاه و در ترافیک و شلوغی شهر به هدر نمی‌رود. استقبال روزافزون از خرید آنلاین موجب شده است که اغلب شرکت‌های معتبر تولیدکننده فرش ماشینی ازجمله شرکت فرش توس مشهد، بخش فروش آنلاین را با خدماتی مثل پرداخت درب منزل، تضمین اصالت کالا و ارسال رایگان فرش تا محل موردنظر مشتری، در سایت خود راه‌اندازی کنند.

تنها کمبودی که برای خرید آنلاین فرش می­‌توان تصور کرد این است که مشتری تا پیش از دریافت کالا برخورد مستقیم با فرش ندارد و فرش را به‌اصطلاح لمس نمی‌­کند. تجربه نشان داده است که لمس فرش هنگام خرید، موضوعی است که ازنظر روانی بر مشتری تأثیرگذار است و خیال مشتری را آسوده می­‌کند. برای حل این مسئله، فروشندگان معتبری مثل فرش توس مشهد امکان بازپس‌گیری فرش را تا زمان ۴۸ ساعت فراهم کرده‌­اند.

به‌این‌ترتیب اگر مشتری به هر دلیل فرش خریداری‌شده به‌صورت غیرحضوری و آنلاین را مطابق سلیقه و احساس خود ندانست، این امکان را در اختیار دارد که فرش را پس فرستاده و فرش دیگری انتخاب کند. البته باز بر این نکته تأکید می­‌کنیم که خرید فرش آنلاین از شرکت‌­های تولیدکننده معتبر و برندهای معروف که کیفیت محصولات خود را تضمین می­‌کنند کاری معقولانه و منطقی است. با این توضیحات به نظر می‌رسد خرید آنلاین فرش ماشینی در ردیف بهترین روش‌های خرید این کالا قرار می­‌گیرد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

خرید فرش از هایپرمارکت‌های تخصصی فرش

یکی دیگر از روش‌های خرید فرش ماشینی مراجعه به هایپرمارکت‌های تخصصی فرش است. این هایپرمارکت‌ها یا توسط یک تولیدکننده فرش راه‌اندازی می­‌شود و یا تأسیس‌کنندگان هایپرمارکت، خود تولیدکننده نیستند. در هر دو صورت فرش‌هایی که در این فروشگاه‌های بزرگ عرضه می­‌شود در یک برند خلاصه نمی‌شود و معمولاً چند برند در هایپرمارکت‌های تخصصی فرش به عرضه محصولاتشان می­‌پردازند. تعداد این هایپرمارکت ها در یکی دو سال اخیر رشد زیادی داشته و این امر استقبال خریداران فرش از آن‌ها را به نمایش می‌­گذارد.

مزیت اصلی این هایپرمارکت‌ها این است که به دلیل تنوع محصولات، امکان انتخاب بیشتری به مشتری می‌­دهند. ضمنا فروشگاه‌های بزرگ تخصصی فرش نیز خدماتی مثل ارسال رایگان تا درب منزل را در فهرست مزیت‌های خود دارند. علاوه بر این بعضی از هایپرمارکت‌های تخصصی فرش با ارگان‌ها و سازمان‌ها قرارداد می‌بندند و امکان خرید اقساطی فرش را به پرسنل آن ارگان یا سازمان فراهم می­‌کنند. اگر قصد خرید فرش از هایپرمارکت‌های تخصصی فرش را دارید باید با مشکل رفت‌وآمد در ترافیک کلافه کننده شهر کنار بیایید و ضمنا تحمل شلوغی این فروشگاه‌ها در مقاطع زمانی خاص – مثل شب عید – که معمولاً تعداد متقاضیان خرید فرش افزایش می­یابد، برای بسیاری از افراد دشوار است.

خرید فرش از راسته‌بازارهای فرش

در بعضی از خیابان‌های شهرهای بزرگ شاهد شکل‌گیری راسته‌بازارهایی هستیم که از تأسیس چند فروشگاه فرش در کنار هم ایجاد شده‌اند. خرید از این راسته‌بازارها هم یکی از انتخاب‌های شماست و مزیت آن این است که هر یک از این فروشگاه‌ها معمولاً نمایندگی فروش یک یا چند تولیدکننده را به عهده‌ دارند و این موضوع دست شما را در انتخاب باز می­‌گذارد. البته این فروشگاه‌ها وسعت چندانی ندارند و تعداد برندهایی که عرضه می­‌کنند، معمولا به شماره انگشتان یک دست نمی­‌رسد. مزیت دیگری که این راسته‌بازارها دارند این است که چون در محله‌ها قرار گرفته‌اند،

برخی از آن‌ها نه همه، حاضر می­‌شوند فرش را به‌صورت اعتباری و اقساطی هم به اهالی آن محل به فروش برسانند. کارشناسان فرش توس مشهد به شما توصیه می­‌کنند اگر قصد خرید از این فروشگاه‌ها را داشتید حتماً ضمانت اصالت کالا را از آن‌ها طلب کنید و اگر خودتان در شناخت کیفیت و مرغوبیت فرش تخصصی ندارید حتماً به همراه یک فرد خبره خرید خود را انجام دهید. علت این توصیه این است که در بعضی موارد، پیش‌ آمده است که فرش خریداری‌شده از این فروشگاه‌ها فاقد کیفیت لازم بوده یا فرش تحویل داده‌ شده به مشتری دارای معایبی بوده و فروشنده زیر بار پس گرفتن آن نرفته است. در این روش خرید فرش، مشکل تردد به محل این راسته‌بازارها، کماکان دردسرساز است خصوصاً که این راسته‌بازارها معمولاً در نقاط پرترافیک شهرها واقع‌شده‌اند.

خرید فرش با مراجعه حضوری به کارخانه

با وجود فراگیرشدن خرید آنلاین فرش یا خرید فرش آنلاین و خرید از هایپرمارکت های تخصصی فرش و پرمشتری بودن راسته‌بازارهای فرش، هنوز هم برخی افراد ترجیح می­‌دهند برای خرید فرش به درب کارخانه مراجعه کنند. بعضی کارخانه‌ها برای پاسخگویی به این افراد فروشگاهی در محل کارخانه راه‌اندازی کرده‌اند و درصدی تخفیف برای خرید درب کارخانه در نظر گرفته‌اند. شاید اصلی‌ترین مزیت این روش خرید همین تخفیف‌های درب کارخانه باشد. البته ارائه تخفیف، منحصر به خریداران فرش درب کارخانه نیست و فروشگاه‌های آنلاین و هایپرمارکت‌های تخصصی فرش و راسته‌بازارهای عرضه‌کننده فرش نیز به مناسبت‌های مختلف تخفیف‌هایی به خریداران ارائه می‌­کنند. روش خرید درب کارخانه را بیشتر افرادی مورد استفاده قرار می­‌دهند که در میان پرسنل شاغل در کارخانه تولیدکننده فرش، مُعرف دارند. این روش خرید فرش دیگر چندان مرسوم نیست و اگر چه ممکن است معرف شما مدعی باشد که یک فرش را به‌صورت خاص برای شما بافته­‌اند! اما واقعیت این است که عملا چنین امکانی در کارخانه‌ها وجود ندارد و فرش‌­های هم‌رده، همه با مواد اولیه یکسان و کیفیت یکسان تولید می‌­شود.

سخن آخر

با در نظر گرفتن تمامی شرایط و مقایسه همه روش‌ها به نظر می‌­رسد که روش خرید فرش آنلاین و خرید اینترنتی فرش ماشینی از یک برند معروف و معتبر که به کیفیت و اصل بودن محصولاتش اطمینان کامل داریم، بهترین و کم‌هزینه‌ترین روش از نظر اقتصادی و صرف وقت می‌­با­شد؛ و عقل سلیم حکم می­‌کند که در این شرایط کمبود وقت و سرسام‌آور بودن هزینه‌ها، بهترین روش که روش خرید فرش آنلاین یا خرید اینترنتی فرش است را انتخاب کنیم.

خرید فرش ماشینی

کارخانه‌های فرش توس مشهد که دارای نیم‌قرن تجربه در تولید فرش دستبافت و فرش ماشینی می‌­باشد از قدیم‌الایام، کیفیت را سرلوحه کار خود و شعار خود قرار داده است و تمامی مشتریان این شرکت از کیفیت محصولات فرش توس مشهد، نهایت رضایت را دارند. شعار فرش توس مشهد، مشتری سالاری است لذا امکانات و سرویس‌های منحصربه‌فردی را در اختیار مشتریان خود قرار می­‌دهد. از جمله این سرویس‌ها این است که جهت رفع تردید خریدار در انتخاب نقشه، به خریدار، مشاوره رایگان می­‌دهد و قبل از خرید، فرش انتخابی را با دکوراسیون منزل مشتری تست می­‌کند به این شکل که مشتری عکس دکوراسیون منزل خود را برای کارشناسان فرش توس مشهد می‌­فرستد و کارشناسان توسط نرم‌افزار، فرش انتخابی را با دکوراسیون منزل مشتری ست کرده و عکس آن را برای مشتری ارسال می­‌کنند تا خریدار، با خیال راحت فرش انتخابی خود را خریداری کند. فرش توس مشهد جهت رفاه حال و اطمینان خاطر مشتریان، سرویس‌­هایی چون مشاوره رایگان، تست فرش انتخابی با دکوراسیون منزل مشتری قبل از خرید، ارسال رایگان فرش، تضمین اصالت فرش، پرداخت درب منزل و مرجوع کردن فرش در صورت مشاهده عیب و یا نقص و … را در اختیار خریداران قرار می­‌دهد.

هم‌وطنان عزیز برای برقراری ارتباط با کارشناسان و مشاوران فرش توس مشهد می­‌توانند با شماره تلفن ۰۹۱۵۲۰۰۴۴۵۸ تماس بگیرند و برای دیدن طرح‌ها و نقشه‌­ها و خرید اینترنتی به سایت Tooscarpet.com مراجعه کنند.

 

فرم ثبت نام سریع

جهت دریافت آخرین اخبار و رویدادهای نساجی و فرش ماشینی ایران و جهان در فرم زیر ثبت نام کنید

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×