اخبار فرش ماشینیاسلاید شو

چگونه فرش ماشینی را از طریق اینترنت تهیه کنیم؟

خرید اینترنتی فرش ماشینی در ایران

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

به طبع آن فرش ماشینی نیز یکی از کالاهایی است که به دلیل عرضه و تقاضای بالای آن در کشور یکی از گزینه‌های خوب جهت فروش در اینترنت است و هم اکنون فروشگاه‌های اینترنتی زیادی به عرضه فرش ماشینی می‌پردازند که البته تنها تعداد کمی از آنها ویژگی‌هایی که در این مقاله ارائه می‌شود را به طور کامل دارند. در این مطلب می‌خواهیم به موضوع خرید اینترنتی فرش ماشینی بپردازیم و ببینیم که چگونه فرش ماشینی را از طریق اینترنت تهیه کنیم؟

مهم‌ترین مزایای خرید فرش ماشینی از فروشگاه اینترنتی

فروشگاه‌های اینترنتی می‌توانند فرش را به قیمت واقعی خرید کارخانه ارائه دهند، چراکه عملا بسیاری از هزینه‌های گزافی که فروشندگان معمولی به قیمت فرش ماشینی اضافه می‌کنند مانند هزینه‌های سرسام آور اجاره، گرمایش و سرمایش، پارکینگ، تبلیغات شهری و … را ندارند، به طور متوسط فرشی که در یک فروشگاه فرش ارائه می‌شود به مراتب گران‌تر از قیمت اینترنتی است. این امر در هایپرهای فرش بسیار بدتر است، چراکه هزینه‌های هایپرها ۴ برابر از فروشگاه‌های فرش نیز بیشتر است و به طور کاملا واضح این هزینه‌های سربار را روی قیمت فرش سرشکن می‌کنند که رقم قابل توجهی است.

حذف واسطه‌ها و خرید به قیمت واقعی، امکان بازدید هزاران نمونه فرش در یک جا، ارائه گارانتی ۲ ساله و امکان تعویض و پس دادن کالا در یک فاصله زمانی مشخص نیز از دیگر مزایای خرید اینترنتی فرش ماشینی به شمار می‌آیند. علاوه بر این می‌توانیم اضافه کنیم که در خرید اینترنتی فرش ماشینی نیازی به نگرانی برای حمل فرش نیست و توسط فروشنده ارسال می‌شود. در کنار تمامی اینها خرید اینترنتی فرش ماشینی، خرید در محیطی با آرامش و دلخواه است، چراکه شما می‌توانید پشت میز کار خود یا در منزل در حال نوشیدن چای صفحات اینترنت را ورق بزنید و فرش را در کمال آرامش و به دور از هیاهوی شهری خریداری کنید.

مطلب مرتبط: مشخصات فنی فرش ماشینی با کیفیت چیست؟

قیطران مهرو
فروشگاه اینترنتی شهر فرش

معرفی فروشگاه‌های اینترنتی فرش

فروشگاه اینترنتی شهر فرش

فروشگاه شهر فرش نخستین و بزرگ‌ترین فروشگاه زنجیره‌ای عرضه فرش است که در کنار فروش حضوری در شعب مختلف به صورت آنلاین نیز به فروش فرش می‌پردازد. شهر فرش متنوع‌ترین مکان برای دیدن و پسندیدن فرش است. انواع فرش ماشینی، کلاسیک و فانتزی در این مجموعه، چشم نواز و رنگارنگ، در برابر نگاه‌های مخاطبان است. تمرکز بر انواع برندهای معتبر و مطرح ایرانی در زمینه‌ تولید فرش ماشینی و نیز برخورداری از کامل‌ترین مجموعه‌ انواع فرش‌های فانتزی وارداتی از کشورهایی نظیر ترکیه، هند، بلژیک و… چشم اندازی تماشایی از هنر فرش ایران و جهان آفریده است و آنقدر طرح‌ها، رنگ‌ها و نقش‌ها گوناگون و متنوع هستند که زیبا دوستان و مشکل‌پسندان تنها با یک بار مراجعه به این مجموعه مطلوب خود را پیدا می‌کنند و در سریع‌ترین زمان، درب منزل تحویل می‌گیرند.

در این فروشگاه فرش به قیمت تولید در کارخانه به فروش می‌رسد. همچنین طیف وسیعی از محصولات برای اقشار و سلیقه‌های مختلف به مشترین عرضه می‌شود. در فروشگاه اینترنتی این مجموعه محصولات در دسته بندی‌هایی نظیر فرش دستباف، فرش کودک، تابلو فرش دستباف، فرش‌های مدرن، فرش‌های کلاسیک، گلیم و گبه و گلیم و گبه‌ ماشینی تعریف شده و به فروش می‌رسند. زمان تحویل فرش‌ها در این فروشگاه اینترنتی ۱۰ روز و برای فرش‌های سفارشی حداکثر ۲۰ روز است. ارسال فرش به صورت کاملا رایگان و درب منزل تحویل می‌گردد. این فروشگاه اینترنتی دارای نماد اعتماد الکترنیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت است.

نشانی فروشگاه: https://shahrfarsh.com

خرید فرش
فروشگاه اینترنتی فرش آنلاین

فروشگاه اینترنتی فرش آنلاین

فرش‌آنلاین با اعتبار و پشتوانه ۵۰ سال تجربه و حضور در حوزه فرش دستبافت، از سال ۱۳۸۹ به عنوان اولین استارتاپ تخصصی فروش فرش، وارد عرصه تجارت الکترونیک و فروش اینترنتی شد. در طول سال‌ها تجربه و حضور در زمینه فروش آنلاین فرش و در پی استقبال بی‌نظیر و رضایت خریداران، گستره محصولات این مجموعه از فرش فراتر رفته و اکنون تنوع کالاهای ما انواع فرش‌های دستی و ماشینی، کالای خواب، پرده، موکت، پارکت، وسایل دکوراتیو، صنایع‌دستی و… را دربر می‌گیرد.

فرش‌آنلاین به عنوان اولین فروشگاه تخصصی فروش فرش و وسایل دکوراسیون منزل، در کنار تنوع سبد کالایی، با کیفیت‌ترین برندها و تولیدکنندگان را بعد از تایید کیفیت به صورت «یکجا» گرد هم آورده تا خریداران محترم ضمن مقایسه و بررسی هرچه بهتر، بتوانند با خیال آسوده و با هر میزان بودجه به محصول مورد نیاز خود دست پیدا کنند و تجربه‌ای شیرین از خرید خود داشته باشند.

مجموعه فرش‌آنلاین جزء اولین وب‌سایت‌های دریافت کننده نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره از وزارت صنعت، معدن و تجارت، عضو رسمی انجمن کسب ‌وکارهای اینترنتی و عضو اتحادیه کسب و کارهای مجازی کشور بوده و کلیه محصولات را در سریع‌ترین زمان، با ضمانت کیفیت و قیمت به دست خریداران عزیز می‌رساند. همچنین کارشناسان ما در تمامی مراحل انتخاب و خرید تا زمان تحویل کالا و بعد از آن همراه خریداران و پاسخگوی سوالات آن‌ها خواهند بود. هدف فرش‌آنلاین صرفا «فروش» نیست، هدف این مجموعه فراهم کردن تجربه دلنشین از خرید برای خریداران و همچنین رشد و توسعه بازار تجارت الکترونیک و کارآفرینی بر پایه تجربه، علم و دانش و تلاش بی‌وقفه است.

نشانی فروشگاه: https://farshonline.com

فرش مارکت
فروشگاه اینترنتی فرش مارکت

فروشگاه اینترنتی فرش مارکت

فرش مارکت از نخستین روز تاسیس سعی در تولید و فروش مرغوب ترین فرش‌های ماشینی با ارزان‌ترین قیمت داشته است. هم اکنون فرش مارکت با تولید مجموعه‌ای از بهترین و زیباترین فرش‌های ماشینی۱۵۰۰شانه ، ۱۲۰۰ شانه ، ۱۰۰۰ شانه و ۷۰۰ شانه ، گبه ، تابلو فرش ، فرش ترک و گلیم یکی از بزرگترین تولیدکنندگان فرش ماشینی در کاشان می‌باشد. از مزیت‌های فروشگاه اینترنتی فرش مارکت می‌توان به فروش مستقیم و بدون واسطه، حمل رایگان به سراسر کشور، دریافت وجه هنگام تحویل فرش، ۷ روز ضمانت بازگشت کالا و ضمانت پایین‌ترین قیمت اشاره کرد.

نشانی فروشگاه: به آدرس https://farshmarket.net

فروشگاه اینترنتی فرش مرداس

مرکز فرش ماشینی و تابلو فرش ایران با نام تجاری مرداس در شهرک صنعتی سلیمان صباحی، قطب صنعت نساجی و فرش ماشینی در شهرستان آران و بیدگل و در نزدیکی شهر کاشان واقع شده است. موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب و دسترسی آسان به منایع تولیدی فرش ماشینی موجب شد تا مدیران این مجموعه اقدام به راه‌اندازی مرکزی به نام بازرگانی فرش مرداس نمایند.

در این فروشگاه اینترنتی تلاش بر این است که فرش‌های و تابلوفرش‌های ماشینی با جنس‌های متنوع  نظیر اکریلیک، ابریشم، فریز، شگی و شنل را به صورت مسقیم از شرکت تولیدی در اختیار مصرف کنندگان قرار داده شود. این موضوع سبب شده تا محصولات این فروشگاه بدون واسطه و با قیمتی بسیار پایین‌تر از نمونه‌های مشابه در بازار و دیگر فروشگاه‌های اینترنتی به دست خریداران برسد. از دیگر اهداف فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی مرداس افزایش آگاهی و دانش مصرف کننده فرش ماشینی و تابلو فرش است.

در این فروشگاه انواع فرش‌ها ماشینی اکریلیک و ابریشم دستبافت گونه (۷۰۰ شانه، ۱۰۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه) در رنگ‌بندی و طرح‌های متنوع با تراکم‌های ۱۰۰۰، ۱۵۰۰، ۲۲۵۰، ۲۵۵۰، ۳۰۰۰ و ۳۶۰۰ عرضه می‌شود. افزون بر این، مجموعه کاملی از فرش‌های ماشینی مانند فرش اتاق کودک، فرش‌های فانتزی نظیر گبه، شنل، شگی و فریز و تابلوفرش‌هایی با مناظر مختلف و آیات قران در فروشگاه اینترنتی مرداس گردآوری شده است.

نشانی فروشگاه: https://imerdas.com

فرش روز
فروشگاه اینترنتی فرش روز

فروشگاه اینترنتی فرش روز

کارخانه فرش روز کاشان ، یکی از کارخانه‌هایی است که سعی دارد با عرضه محصولات و تولیدات خود به صورت مستقیم در اختیار مشتریان عزیز و قیمت واقعی را به این عزیزان ارائه دهد تا هم قیمت مناسب و هم کیفیت مناسب و عالی در اختیار داشته باشند . این مجموعه فروش فرش به صورت اینترنتی را از سال ۱۳۹۶ اغاز کرده است. الیاف مورد استفاده در فرش‌های ماشینی کارخانه همگی از بهترین الیاف موجود در بازار هستند ، از جمله آکریلیک ، ترک ، پنبه و پلی استر.

محصولات در این فروشگاه اینترنتی در دو دسته‌ی کلی فرش ماشینی سنتی و فرش ماشینی مدرن و فانتزی دسته بندی می شوند، که هرکدام از این دسته ها خود شامل انواع مختلفی از فرش تحت عناوین : فرش ۷۰۰ شانه، فرش ۱۰۰۰ شانه، فرش ۱۲۰۰ شانه، فرش ۱۵۰۰ شانه، پتینه، گلیم، گلیم فرش، گلیم جاجیم، فرش سه بعدی، فرش مدرن و فانتزی، فرش کودک، تابلو فرش، پادر و کناره می شوند. این مجموعه نیز دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین گواهینامه امنیتی SSL است.

نشانی فروشگاه: https://www.farsherooz.com 

سخن پایانی

در زمان خرید آنلاین فرش ماشینی دقت کنید که فروشگاه آنلاین فرش موفق به دریافت گواهینامه امنیتی SSL و نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت و معدن و تجارت و نماد ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نماد ضمانت پرداخت از زرین پال و بانک ها جهت اطمینان خاطر مشتریان از یک خرید امن و مطمئن و ارسال سریع فرش شده باشد.

گواهی نامه اس اس ال در ابتدای نام وب سایت در آدرس بار نمایان است و باید به صورت پیشوند https با رنگ سبز نمایش داده شود. نماد اعتماد الکترونیکی نیز باید پس از کلیک رو آن باز شود و دارای اعتبار باشد.

نظر شما چیست؟ تجربیات خود را از خریدهای اینترنتی فرش با ما در بخش کامنت در میان بگذارید.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×