اخبار نساجی

خروج غیرقانونی آرد از کارخانه‌ها

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

نایب‌رییس اتحادیه نانوایان تهران با اعلام اینکه «یک مقدار آرد از شبکه کارخانه‌ها به صورت غیرقانونی خارج می‌شود» گفت: یکی از مشکلات ما این است که بعضا نانوایان به کارخانه‌ها مراجعه می‌کنند، ولی آنها می‌گویند که آرد ندارند واز طرف دیگر، انتخاب آرد باید با خود نانوا باشد، ولی در حال حاضر این گونه نیست.

قاسم زراعت کار در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه در صورت اجرای فاز دوم هدفمندی‌ یارانه‌ها تعرفه جدید آرد مشخص می‌شود، افزود: به احتمال زیاد قیمت نان افزایش خواهد یافت.

وی تصریح کرد: دولت گندم درجه یک را از کشاورز به مبلغ ۴۴۰ تومان و درجه دو را به قیمت ۳۹۵ تومان خریداری می‌کند و قیمت گندم نیز همانند سال گذشته یعنی همان ۳۶۰ تومان به کارخانه‌ها تحویل داده می‌شود.

مدیرعامل شرکت تعاونی نانوایان تهران تاکید کرد: تمام کالاهای مصرفی نانوایان غیر از آرد گران شده و منتظر تعیین قیمت‌های جدید در این رابطه هستیم.

نایب رییس اتحادیه نانوایان تهران با بیان اینکه درحال حاضر کارخانه‌ها از بازار آشفته سو‌ء‌ استفاده می‌کنند، گفت: سابق بر این ما چهار رقم آرد ۷ درصد، ۱۲ درصد، ۱۵ درصد و ۱۸ درصد داشتیم (این درصدها براساس میزان سبوس است)، ولی در حال حاضر با توجه به وضعیت بازار و جبران هزینه‌ها چند رقم آردهای دیگر نام‌گذاری کرده‌اند و بعضا به جای آردی که عنوان می‌کنند ۲۳ درصدی است، آرد ۱۸ درصدی را به نانوا می‌دهند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
×