اخبار نساجی

حمایت جدی دولت از تولیدات داخلی راه مقابله با تحریم‌هاست

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: مصرف کالاهای ایرانی و نیز داشتن وحدت و همدلی در کشور با انجام حمایت جدی از تولیدات داخلی، راهکار اصلی مقابله با تحریم‌های ظالمانه غرب علیه ایران است.

نادر قاضی ‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به سهم ناچیز تحریم‌ها در اقتصاد کشور، اظهار داشت: تحریم‌های غرب علیه ایران تنها ۱۰ درصد در اقتصاد کشور تأثیر داشته و ۹۰ درصد مابقی به سوء مدیریت مسئولان و فقدان فرهنگ الگوی مصرف در کشور مرتبط است.

وی با اشاره به قدرتمندی ایران در منطقه و جهان افزود: ایران کشوری قدرتمند و دارای سرمایه‌های عظیم و معادن غنی بسیاری است که هیچ‌گاه تحریم‌های جهانی بر آن اثر ندارد چراکه تحریم‌ها بهانه‌ای بیش نبوده ‌است.

قاضی‌پور با اشاره به چگونگی گذر از تحریم‌های ظالمانه غرب علیه ایران گفت: با تبعیت از فرامین و دستورات رهبر معظم انقلاب، اجرای قوانین، تبلیغ و ترویج و نیز مصرف کالاهای ایرانی می‌توان از تحریم‌ها عبور ‌و غرب را ناامید کنیم.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

‌وی گفت: دلیل اصلی اعمال تحریم‌های ظالمانه غرب علیه ایران و ایرانی به خاطر اسلام ناب محمدی و مقابله با ترویج دین محمدی و نیز ایستادگی در برابر صهیونیست‌ها است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به راهکارهای مقابله با تحریم‌های ظالمانه غرب علیه ایران ابراز کرد: داشتن همدلی و هم‌زبانی مردم و مسئولان، مصرف کالاهای تولید داخلی و نیز پیروی از دستورات مقام معظم رهبری از جمله راهکارهای مقابله با تحریم‌ها و شکست غرب است.

قاضی‌پور گفت: ایران جزو کشورهای اول جهان است که پایه قدرتی آن بر اساس مردم است و این مردم هستند که برای سرنوشت خود پای صندوق‌های رأی رفته و برای خود نماینده و رئیس‌جمهور انتخاب می‌کنند.

وی ایران را قدرت برتر در منطقه و خاورمیانه عنوان کرد و افزود: ایران قدرت برتر نظامی و علمی در جهان است که با هدایت و رهبری مرجع عالی‌قدر مسلمانان باقدرت تمام در برابر دشمنان خود ایستادگی می‌کند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×