اخبار نساجی

حل مشکلات واحدهای صنعتی با تشکیل شورای گفتگو میان دولت و بخش خصوصی

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

حل مشکلات واحدهای صنعتی با تشکیل شورای گفتگو میان دولت و بخش خصوصی

مدیر عامل سازمان صنایع کوچک وشهرکهای صنعتی ایران با بیان اینکه ارتباط با بخش خصوصی باعث به وجود آمدن هم افزایی در بخش های مختلف می شود، گفت: با تشکیل شورای گفتگو میان دولت و بخش خصوصی در استانهای سراسر کشور مشکلات موجود واحدهای صنعتی مرتفع خواهد شد.

«فخراله مولایی» در مراسم تودیع و معارفه ریاست سازمان صنعت، معدن وتجارت استان زنجان، بخش خصوصی را ستونهای پیداو پنهان سازمانها دانست وگفت: ارتباط با بخش خصوصی باعث به وجود آمدن هم افزایی در بخش های مختلف می شود.

وی افزود: وقتی رییس سازمانی با بخش خصوصی تعامل سازنده داشته باشد ، توان مدیریتی خود را افزایش داده که نتیجه آن مشاهده پیشرفت و ترقی در کشور خواهد بود.

مولایی با اشاره به طرحهای نیمه تمام صنعتی استان زنجان، تشکیل شورای گفتگو با همکاری اتاق بازرگانی وصنایع ومعادن زنجان و همچنین استانداری را عاملی موثر در رفع مشکل این واحدها برشمرد و گفت: بودجه سازمان در سال جاری رشد چشمگیری داشته که از این محل می توان کمک شایانی به واحدهای صنعتی کرد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

مدیر عامل سازمان صنایع کوچک وشهرکهای صنعتی ایران در ادامه به تحریمهای یک جانبه غربیها علیه کشورمان اشاره کرد وگفت: اگرچه محدودیتهای ایجادشده هزینه سنگینی دارد اما با قدمهایی که با عقیده برداشته می شود، طی این مسیر هموار و سهل می شود.

مولایی، نامگذاری سال تولید ملی وحمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی مقام معظم رهبری را در این شرایط تدبیری هوشمندانه توصیف کرد و افزود:طی این سالها همواره محدودیتها زمینه ساز شکوفایی ظرفیتهای نهفته کشور بوده ومارا در رسیدن به خودکفایی واستقلال مصمم تر کرده است.

لازم بذکر است؛ مدیر عامل سازمان صنایع کوچک وشهرکهای صنعتی ایران از سوی وزیر صنعت،معدن و تجارت به عنوان نماینده تام الاختیار وزیر در دو استان زنجان و گیلان منصوب شده است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×