اخبار نساجی

حضور مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل بورس کالای ایران در نشست هیأت‌مدیره انجمن صنایع نساجی ایران

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

حضور مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل بورس کالای ایران در نشست هیأت‌مدیره انجمن صنایع نساجی ایران

 

نعمت‌ا.. شهبازی، مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل بورس کالای ایران در نشست مورخ ۲۸ مهر هیأت‌مدیره حضور یافت و به بیان توضیحات اجمالی در خصوص چگونگی تشکیل بورس کالای ایران و همچنین ساز و کار عرضه و تقاضا در آن پرداخت.

بنا به اظهارات نامبرده، بورس کالای ایران که از سال ۸۶ تشکیل شده متشکل از تالارهای فلزات، کشاورزی و محصولات پتروشیمی می‌باشد و بستر مناسبی را برای خریداران و فروشندگان کالاهای مذکور فراهم نموده تا با ضوابط و دستورالعمل‌های مشخص معامله نمایند. وی با اشاره به ارزش معاملات ۶۷ هزار میلیارد تومانی صورت گرفته در سال گذشته اظهار داشت که میزان تخلفات صورت گرفته سالیانه کمتر از ۵ مورد است که به سرعت مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

وی ضمن اذعان بر وجود برخی نواقص و مشکلات در بورس ایران، روند طی شده از سال ۱۳۸۶ تاکنون را بسیار مثبت ارزیابی کرده و اعلام کرد که مسئولین مربوطه در حال بهبود عملکرد بورس و کاهش نواقص آن می‌باشند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی خواستار برگزاری نشست هم‌اندیشی هیأت‌مدیره انجمن با مدیران ارشد بورس شد تا ضمن بیان نواقص و مشکلات موجود، از راهکارهای پیشنهادی این تشکل در راستای بهبود عملکرد بورس بهره‌مند گردند که این امر با استقبال هیأت‌مدیره روبرو شد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×