اخبار فرش ماشینی

حضور مدیرعامل شرکت آرین کاران آسیا در نشست هیأت‌مدیره انجمن صنایع نساجی ایران

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

حضور مدیرعامل شرکت آرین کاران آسیا در نشست هیأت‌مدیره انجمن صنایع نساجی ایران

 

حضور مدیرعامل شرکت آرین کاران آسیا در نشست هیأت‌مدیره انجمن صنایع نساجی ایران: صنایع نساجی ایران جای پیشرفت بسیار دارد

هفتصد و هشتاد و سومین نشست هیأت‌مدیره انجمن صنایع نساجی ایران روز یکشنبه مورخ ۲۹ بهمن با حضور اکثریت اعضا برگزار شد و آقای مهندس آتوال، مدیرعامل شرکت آرین کاران آسیا از میهمانان این نشست بود.

بنا به اعتقاد وی، صنایع نساجی کشور با اشتغال بالایی که می‌تواند ایجاد ‌نماید از جمله بخش‌های مهم و تأثیرگذار در اقتصاد کشور محسوب شده و دولت می‌باید در راستای اعتلای این صنایع تلاش نموده و اعتبارات لازم را به افراد شایسته تخصیص دهد تا سرمایه‌گذاری‌های لازم برای رشد تولید و صادرات را فراهم آورند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

بنا به اظهارات ایشان، اغلب محصولات صنایع نساجی در ایران قابلیت تولید داشته و پتانسیل کشور برای رشد این صنایع بسیار بالا می‌باشد.

وی اعلام کرد فعالان صنایع نساجی باید با جدیت خواستار حمایت دولت از این صنایع شوند تا با تولیدات انواع محصولات صنایع نساجی و پوشاک، ضمن تأمین نیاز داخلی و خودکفایی در تولید این محصولات، صادرات آن را گسترش داده و ارزآوری قابل توجهی برای کشور به ارمغان آورند.

وی همچنین خواستار همکاری فعالان صنایع نساجی کشور با همتایان هندی در جهت تولید و ساخت ماشین‌آلات مورد نیاز صنعت نساجی با برند بین‌المللی در داخل کشور شد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×