اخبار فرش ماشینی

حضور قدرتمندانه صنایع ماشین سازی نساجی ایتالیا در نمایشگاه ایران تکس ۲۰۱۷

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

به گزارش مجله نساجی کهن برای دومین سال پیاپی انجمن ماشین سازان نساجی ایتالیا با نام اختصاری آچیمیت ACIMIT در بیست و سومین نمایشگاه ماشین آلات و محصولات نساجی تهران حضور پیدا می کند. در این حضور قدرتمند آژانس توسعه تجارت ایتالیا نیز در کنار انجمن ماشین سازان نساجی ایتالیا قرار دارد و از آن حمایت می کند. این نمایشگاه در تاریخ ۴ لغایت ۷ سپتامبر مطابق با ۱۳ الی ۱۶ شهریور ۱۳۹۶ در محل نمایشگاه های بین المللی تهران – اتوبان چمران – خیابان سئول برگزار می شود.

به دنبال حضور قدرتمند سال گذشته ، در این دوره از نمایشگاه نیز ۲۴ شرکت ماشین سازی ایتالیایی حضور دارند که می توانید از لیست زیر اسامی این شرکت ها را مشاهده نموده و از غرفه های آنها در نمایشگاه بازدید نمائید.

A.Piovan, Caipo, Cognetex, Comez, Corino, Cormatex, Cps Tex, Fadis, Ferraro, Fk Group, Guarnieri Technology, Itema, Laip, Lgl, Pentek, Ramina, Reggiani Macchine, Santex Group, Smit, Stalam, Tecnorama, Textape, Unitech.

شرکت کنندگان ایتالیایی در سالن ۳۸ نمایشگاه حضور دارند.

 

جناب اقای الکس زوچی رئیس انجمن ماشین سازان نساجی ایتالیا به خبرنگار مجله کهندر رابطه با حضور شرکت های ایتالیایی گفت : ” ایران همواره در طول سالهای گذشته یکی از بازارهای مهم و قابل توجه برای ماشین سازان نساجی بوده است. هرچند که متاسفانه تنش های سیاسی و اقتصادی سالهای گذشته سطح و میزان تجارت ایران و ایتالیا را کاهش داده است اما با بازشدن درهای ایران بعد از برجام افق بسیار روشنی در روابط دو کشور دیده می شود و امیدواریم شرکت های ایتالیایی بتوانند در کنار شرکای تجاری خود در ایران در سرعت بخشیدن به این روند موثر باشند.”

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

 

افزایش میزان تجارت ایران و ایتالیا در بخش ماشین آلات نساجی افزایش چشمگیری داشته است. در شش ماهه ابتدایی سال ۲۰۱۷ صادرات ماشین الات ایتالیایی به این بازار حدود ۱۲ میلیون یورو بوده که در مقایسه با رقم ۲ میلیون یورو در مدت مشابه سال ۲۰۱۶ رشد فزاینده ای داشته است.

 

انجمن ماشین سازان نساجی ایتالیا  دارای ۳۰۰ عضو فعال است که این ۳۰۰ شرکت بالغ بر ۱۲۰۰۰ نفر کارمند دارند. اعضای این انجمن ماشین الاتی به ارزش بالغ بر ۲.۷ میلیارد یورو تولید می کنند که حدود ۸۵ درصد آن به خارج از ایتالیا صادر می شود. شعار این انجمن تکیه بر خلاقیت، تولید محصولات دوستدار محیط زیست، مصرف انرژی پائین ، کیفیت بالا و خدمات خوب به مشتریان است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×