اسلاید شو

حضور فرش قیطران در دموتکس آلمان قطعی شد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

فرش قیطران
 
 فرش قیطران حضور خود در نمایشگاه دموتکس هانوفر آلمان در سال ۲۰۱۶ را نیز قطعی کرد. این شرکت به دنبال حضور موفقیت آمیز خود در دوره های قبلی نمایشگاه دموتکس آلمان به عنوان بزرگترین رویداد فرش و کفپوش جهان در سال ۲۰۱۶ نیز با آخرین نوآوری ها و  کلکسیون های خود به استقبال خریداران و تجار بین المللی می رود.
مجله نساجی کهن حضور مجدد فرش قیطران در نمایشگاه هانوفر را تبریک گفته و برای تمامی شرکت های ایرانی حاضر در این رویداد آرزوی موفقیت و سربلندی دارد.
 
علاقمندان می توانند از غرفه این شرکت در سالن ۳  / B43 بازدید نمایند
 
حضور فرش قیطران در دموتکس آلمان 2016
 
درباره فرش قیطران :
گروه صنعتی گلبافت طلایی: با سابقه ۱۵سال تولید و صادرات فرش ماشینی و تولید فرش ماشینی ۷۰۰ شانه دستباف گونه با ظرفیت سالانه ۵۰۰۰۰۰ متر مربع و اشتغال زایی مستقیـم ۱۵۰ نفر پرسنل تولیـدی و اداری در حال فعالیت بوده و از ابتـدای سال۱۳۹۰ در اهداف خود تاسیس مجموعه تولید نخ تا فرش را قـرار داده است، که به این منظـور اقدام به احداث کارخانه فرش قیطران به مساحت ۵۵۰۰۰ متر مربع واقع در شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی نموده است. فرش قیطران اولین فرش ۱۰۰۰ شانه در جهان را تولید نموده است.
 
گروه صنعتی گلبافت طلایی: در سال ۱۳۹۰ اقـدام به خرید ماشیـن بافندگی فـرش ۱۰۰۰ شانه واندویـل نمــوده و از ابتدای سال ۱۳۹۲ با هدف تولید محصولات متنـوع و به روز و بالاترین کیفیت مطابق با نیازهای مشتریان شروع به تولید نموده است. محصولات جدید گروه صنعتی گلبافت طلایی با نام تجاری فرش قیطــران در سطـح کشور و بین الملل عرضه خواهد گردید.
 
برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت شرکت فرش قیطران مراجعه نمائید.
 
 

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×