اخبار فرش ماشینی

حضور فرش ستاره کویر در نمایشگاه دموتکس مسکو

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

حضور فرش ستاره کویر در نمایشگاه دموتکس مسکو

حضور فرش ستاره کویر در نمایشگاه دموتکس مسکو

 

نمایشگاه دموتکس روسیه امسال برای اولین بار در تاریخ ۵ لغایت ۷ مهر ماه در مرکز نمایشگاهی CROCUS  مسکو برگزار شد. در این نمایشگاه شرکت فرش ستاره کویر یزد در غرفه خود به ارائه محصولات و فرش های زیبای ایرانی پرداخت که مورد توجه بسیاری از بازدی کنندگان نیز قرار گرفت. آقای مهندس زکی پور در باره نمایشگاه دموتکس مسکو می گوید : « این نمایشگاه دروازه بسیار خوبی برای ورود به بازار کشور روسیه و نیز کشورهای تازه استقلال یافته است. ما قبلا هم به کشور روسیه و کشورهای منطقه صادرات داشته ایم اما قطعا حضور ما در اینجا موجب گسترش بازار خواهد شد. ما در حضور در نمایشگاه می توانیم به طور مستقیم با مشتریان بالقوه، تجار و خریداران عمده فرش آشنا شویم و دید جامعی از نیازها، سلایق ، طرح و رنگ مورد علاقه بازار و … بدست آوریم. «

شرکت ستاره کویر یزد در این نمایشگاه علاوه بر ارائه  طیف وسیعی از طرح ها و  رنگ های گوناگون، فرش ۷۰۰ شانه ۱۰ رنگ خود را نیز به نمایش گذاشت.

آقای احمد صادقیان هم حضور در این نمایشگاه را مثبت ارزیابی کرد و افزود: این نمایشگاه برای ما مهم است و فکر می کنم توانسته ایم به اهداف خود از حضور در این نمایشگاه به طور کامل دست پیداکنیم. قطعا فرش و هنر اصیل طراحی از آن ایران و ایرانی است و تنها با حضور در نمایشگاه های بین المللی است که می توانیم توانایی ها و ظرفیت های بالای ایران در بافت انواع فرش ماشینی  و البته دستباف را به رخ  جهانیان بکشیم. ضمن اینکه کشور روسیه با حدود ۱۴۵ میلیون نفر جمعیت به تنهایی یک بازار بسیار خوب برای فرش های ایرانی است. صادرات به روسیه برای ما از جهات مختلف مزایای بسیار زیادی داشته باشد. که قطعا نزدیکی جغرافیایی یکی از مهمترین آنهاست. کشورهایی مانند بلژیک و ترکیه در حال حاضر در بازار روسیه و کشورهای تازه استقلال یافته فعال هستند و شرکت های ایرانی دارای محصولات با کیفیت نیز باید جایگاه خود را در این بازار پیدا کنند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

 

حضور فرش ستاره کویر در نمایشگاه دموتکس مسکو

 

تحریریه مجله کهن ۷۷۲۴۳۲۹۶

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×