اخبار نساجی

حضور غضنفری در تلفیق

 

حضور غضنفری در تلفیق

عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: کلیات لایحه بودجه ۹۱ هنوز در تلفیق تصویب نشده است.

عباسعلی نورا در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در مورد لایحه بودجه ۹۱ گفت: کلیات لایحه بودجه هنوز در کمیسیون تلفیق به تصویب نرسیده است.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس افزود: جلسه کمیسیون تلفیق صبح امروز شنبه ۱۹ فروردین نیز ادامه دارد و غضنفری وزیر صنعت،معدن و تجارت نیز در این نشست حضور دارد.

در جلسات قبل نیز وزیر نفت حضور داشت، همچنین رئیس سازمان امور مالیاتی، گمرک و سایر سازمانهای درآمد زا در جلسات تلفیق حضور یافته اند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

گرچه طبق عرف لایحه بودجه هر سال باید حداکثر تا پایان اسفند ماه قبل به تصویب نهایی برسد، اما امسال دومین سال است که تصویب قانون بودجه به بعد از شروع سال مربوط می‌رسد، لازم است قانونی تصویب شود که دولت را ملزم کند لایحه را در فرصت قانونی تا ۱۵ آذر به مجلس ارائه کرده و مجلس هم موظف باشد آن را حداکثر تا پایان اسفندماه به تصویب نهایی برساند و سال جدید با قانون بودجه جدید شروع شود.

اهمیت دادن به تصویب سریع،با دقت و به موقع قانون بودجه به عنوان سند مالی اداره کشور در یک سال نشان از اهمیت دادن دولت و مجلس به مسایل اقتصادی کشور دارد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×