اسلاید شو

حضور شرکت ذوب ریسی چهل ستون (بازرگانی نواب) در نمایشگاه نخ استانبول

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

شرکت ذوب ریسی چهل ستون در نمایشگاه استانبول حضور یافت

نمایشگاه نخ و الیاف استانبول که در تاریخ ۴ لغایت ۶ فوریه در مرکز نمایشگاهی تویاپ استانبول برگزار شد پذیرای تعداد زیادی از شرکت های فعال در این بخش بود. از ایران نیز شرکت ذوب ریسی چهل ستون (گروه صنعتی بازرگانی نواب ) در نمایشگاه حضور داشت. غرفه این شرکت همواره مملو از بازدید کنندگان بین المللی و کشور ترکیه بود که به گفته مدیران این شرکت منجر به برقراری روابط تجاری مناسبی با خریداران بین المللی شده است.

درباره گروه صنعتی بازرگانی نواب

گروه صنعتی بازرگانی نواب دارای ۳۵ سال سابقه درخشان در امر تجارت می باشد.

شرکت های زیر مجموعه این گروه شامل واحدهای تولید وتجارتی بزرگی است که هر کدام در زمینه های گوناگونی فعالیت داشته وهر روز به دامنه فعالیت آنها افزوده می شود.

به اعتقاد مدیران گروه صنعتی بازرگانی نواب چشم‌انداز این گروه صنعتی تبدیل ایران اسلامی عزیز به قطب تولید خاورمیانه است تا با قابلیت‌های رقابتی کلاس جهانی؛ الگویی عملی از یک مجموعه خصوصی موفق به صنعت کشور و جهان معرفی گردد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

استراتژی این گروه صنعتی فراهم نمودن مواد اولیه ی کارخانجات تولیدی داخلی، ایجاد سازمانی شایسته سالار و مبتنی بر فطرت انسانی، احیا تفکر ناب اقتصاد اسلامی می باشد. همچنین توسعه وتنوع بخشی به سبد محصولات تولیدی، تکمیل زنجیره تولید از مواد اولیه تا محصول نهایی، بسط و گسترش بازارهای فروش داخلی وخارجی وکشف ظرفیت‌های تازه در این زمینه، توسعه شبکه خدمات رسانی به مشتریان از جمله برنامه‌های گروه صنعتی بازرگانی نواب است که بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته این گروه صنعتی افزون بر عرضه گسترده و فراگیر محصولات خود در بازار داخلی، در نظر دارد با صادرات انواع محصولات تولید خوددر عرصه منطقه ایی وبین المللی نقش ویژه ایی در صادرات غیرنفتی ایفانموده ضمن اینکه نام ایران را در این عرصه طنین‌انداز نماید.

اکنون محصولات POY، DTY  سهم چشمگیری از بازار داخلی را کسب کرده و این گروه به عنوان یکی از شرکت های  تأثیرگذاردر تولید نخ پلی استر کشور شناخته می‌شود.

این گروه در قالب چند شرکت به کار وفعالیت در زمینه تولید وتجارت مشغول می باشد.

تحریریه مجله کهن

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×