اخبار نساجی

حرکت جهادی برای حمایت از تولید ملی

معاون امور حقوقی و پارلمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه با هماهنگی‌های انجام شده با نمایندگان مجلس، تلاش داریم که سرعت‌گیرهای پیش پای تولید را از میان برداریم، گفت: حرکت جهادی برای حمایت از تولید ملی شکل خواهد گرفت.

به گزارش افکارنیوز، صفدر رحمت‌آبادی در گفتگو با مهر با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی گفت: این نامگذاری تاثیر مثبتی بر بهبود فضای تولید و تجارت در کشور خواهد داشت، البته وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز در تلاش است تا هر مانعی که در مسیر حمایت از تولید ملی باشد را با همکاری دولت، مجلس و بخش خصوصی از میان بردارد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: اظهارنظرهای نمایندگان مجلس، آن ‌هم در ایامی که مجلس تعطیل است و نمایندگان نیز در حوزه‌های انتخابیه؛ مشغول رسیدگی به امور مردم هستند، نشان از اهمیت موضوع حمایت از تولید ملی در نزد نمایندگان دارد.

وی تصریح کرد: باید در نظر داشت که دور دوم انتخابات مجلس هم هنوز برگزار نشده و بسیاری از نمایندگان نیز مشغول تدارک برای رقابت‌های انتخاباتی هستند اما به نظر می‌رسد که حرکت متحدی در راستای حمایت از تولید ملی شکل گیرد.

رحمت‌آبادی گفت: واکنش‌های نمایندگان به مساله حمایت از تولید ملی و کار و سرمایه ایرانی نشان می‌دهد که در نظر آن‌ها این موضوع ارزش و اهمیتی بسیار فراتر از یک وظیفه سازمانی دارد و در واقع نگاه آنها به این موضوع، حکم یک دغدغه ملی و فرابخشی را دارد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت خاطرنشان کرد: موضع دولت و بخش خصوصی هم که در این باره کاملا روشن است و در سال‌های اخیر نیز بارها موضع‌گیری‌های روشنی در این زمینه، صورت گرفته و گاه نیز نسبت به عدم هماهنگی برخی سیاست‌ها و قوانین انتقاد شده ‌است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی اظهار داشت: انتظار می‌رود که این مشکلات و سرعت‌گیرهایی که در مسیر بارورشدن هر چه بیشتر تولیدات ملی وجود دارد، در سال ۱۳۹۱ برطرف شود.

رحمت‌آبادی تاکید کرد: این امیدواری وجود دارد که مسئولان با یک حرکت جهادی هماهنگ، تا پایان سال جاری وضعیت کنونی تولید را تا میزان قابل توجهی بهبود بخشند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×