اخبار نساجی

حمایت کارفرمایان از کمپین نه به یارانه‌های نقدی

 

حمایت کارفرمایان از کمپین نه به یارانه‌های نقدی

دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با اعلام این خبر گفت: همه باید به این نتیجه برسند که ادامه توزیع پول بین مردم به شیوه فعلی اصلا به صلاح کشور نیست و این رویه باید اصلاح شود.

محمدرضا مرتضوی با اشاره به اینکه براساس توافقی که بین انجمن‌ها و تشکل‌ها شده قرار است کارفرمایان از کمپین “نه به یارانه‌های نقدی” حمایت کنند، گفت: قصد داریم به کمک کارفرمایان موج اجتماعی را در کشور به وجود آوریم تا همه کارفرمایان از دریافت یارانه نقدی به نفع هزینه‌کرد آن در بخش‌های بهداشت، آموزش و … به ویژه برای کارگران صرف‌نظر کنند.

او با اشاره به اینکه از نظر اخلاقی درست نیست خودمان را به درآمدهای نفتی وصل کنیم، افزود: بهترین خدمتی که در شرایط فعلی می‌توان به بنگاه‌های‌ تولیدی کرد این است که اقداماتی در جهت افزایش میزان سلامت و درجه رضایت نیروهای کار انجام داد که یکی از این اقدامات نیز صرف‌نظر کردن کارفرمایان از دریافت یارانه نقدی است.

دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با بیان اینکه سرمایه‌گذاری در حوزه‌هایی مانند سلامت و آموزش تضمین‌کننده آینده کشور خواهد بود، اظهار کرد: صیانت از نیروهای کار و فرزندان و خانواده‌های آنها باید در اولویت قرار گیرد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی افزود: ما در خانه صنعت، معدن و تجارت و همچنین کانون انجمن‌های صنفی صنایع غذایی متفق‌القول هستیم که تقسیم پول کمکی به اقتصاد کشور نمی‌کند. پول یارانه‌های نقدی باید به سمت سرمایه‌گذاری و هزینه‌کرد در بخشهای سرنوشت ساز برود. در همین راستا ما از دریافت یارانه نقدی صرف‌نظر می‌کنیم.

مرتضوی افزود: متاسفانه پرداخت یارانه نقدی به شیوه کنونی در چند سال اخیر باعث به وجود آمدن اثرات سوئی روی اخلاق کار در کشور شده که این رویه باید هرچه سریعتر اصلاح شود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×