اخبار نساجی

حجم مبادلات اقتصادی ایران و عمان سالانه ۲۴۰میلیون دلار است

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

رییس اتاق صنعت و تجارت کشور عمان، حجم مبادلات اقتصادی با ایران را سالانه بیش از ۲۴۰میلیون دلار اعلام و بر افزایش این میزان در آینده تاکید کرد.

«ابراهیم بن سعید بن احمد النهبانی» شامگاه سه شنبه در حاشیه بازدید هیات تجاری اقتصادی عمان از یک شرکت تولید لبنی در آمل به خبرنگار ایرنا گفت: هر چند این میزان حجم مبادلات کم است، اما امیدواریم با توجه به روابط خوب و عمیق دو کشور ایران و عمان میزان مراودات دو کشور در همه زمینه ها گسترش یابد.

وی افزود: دیدارهای خوبی در سفر هیات تجاری اقتصادی عمان در نخستین روز سفر به مازندران با بازرگانان و مدیران واحدهای تولیدی این استان داشتیم.

رییس اتاق صنعت و تجارت کشور عمان که به همراه یک هیاتی اقتصادی به استان مازندران سفر کرده است، گفت که ظرفیت های خوبی برای گسترش روابط تجاری و اقتصادی تهران و مسقط وجود دارد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

النهبانی برای همکاری در زمینه های تجاری و گردشگری استان مازندران ابراز علاقه کرد و افزود: در زمینه تامین ماشین آلات، کشاورزی و جذب گردشگر استان مازندران توانمندی های خوبی در زمینه های اقتصادی و بازرگانی دارد که در جریان این سفر راهکارهای همکاری مورد بررسی قرار می گیرد.

هیات اقتصادی و تجاری کشور عمان به منظور شناخت فرصت های سرمایه گذاری، آشنایی با ظرفیت ها و توانمندی های مازندران و توسعه مبادلات تجاری و اقتصادی با این استان به ریاست رییس اتاق بازرگانی و صنعت این کشور به غرب سفر کرده است.

این هیات متشکل از ۱۶ نفر عصرسه شنبه از شرکت تولیدی محصولات لبنی و واحد تولید گل و گیاهان زینتی در جاده هراز شهرستان آمل که به روش کشت بدون خاک ( هیدروپونیک) پرورش داده می شود، بازدید کردند.

هیات اقتصادی و تجاری کشور عمان روز چهارشنبه از مجتمع های فرش ساوین، صنایع چوب و کاغذ مازندران و باغداری فجر ساری بازدید می کنند؛ دیدار با استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی و شرکت در ضیافت شام استاندار از دیگر برنامه های این هیات در استان مازندران است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
×