اخبار نساجی

حبیب‌الله عسگراولادی درگذشت

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

حبیب‌الله عسگراولادی درگذشت

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، حبیب‌الله عسگراولادی دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری دقایقی پیش در سن۸۲ سالگی در بیمارستان دی تهران، جان به جان آفرین تسلیم کرد.

حبیب‌الله عسگراولادی یکی از مبارزین شاخص سال های انقلاب و از افراد مورد اعتماد حضرت امام خمینی(ره) بود.

آن مرحوم که در کارنامه مبارزاتی خود سابقه ۱۳ سال تحمل زندان های ستم شاهی را دارد، در طول دوران انقلاب با توجه به محبوبیت خود در میان بازاریان و کسبه حمایت های مالی و معنوی بسیاری را در جهت کمک به اهداف مبارزین و انقلاب اسلامی انجام داد.

حضور موثر در کمیته امداد امام خمینی، وزیر بازرگانی و عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام از مهمترین مسئولیت های عسگر اولادی بود

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

این چهره سیاسی مذهبی سر انجام امروز ( روز اول محرم ) پس از طی یک دوره سخت بیماری دعوت حق را لبیک و دار فانی را وداع گفت.

این مبارز انقلابی از اوایل شهریور ماه سال جاری در بیمارستان دی تهران بستری شد که در این مدت چهره‌ها و فعالان سیاسی کشور از جمله حجت‌الاسلام معزی نماینده مقام معظم رهبری، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، آیت‌الله مهدوی کنی، حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر ناطق نوری، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی، علی لاریجانی، محمد نهاوندیان، علی‌اکبر ولایتی، یحیی آل‌اسحاق، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی‌فرد، محمدرضا باهنر، آیت‌الله سیداحمد خاتمی، سیدحسین هاشمی استاندار تهران به ملاقات وی رفتند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×