اخبار نساجی

جوراب، اولین پوشاک صادراتی از زنجان

محمود ضرابی گفت: این شرکت با تولید جوراب، قدم به عرصه تولید نهاد و طی سال‌های متمادی با عبور از چالش‌های متعدد، روز‌به‌روز به میزان تولید خود افزود و محصولات خود را علاوه بر جوراب، به دستکش و زیرپوش نیز گسترش داد. این شرکت اولین تولید کننده جوراب آنتی باکتریال در ایران است که با استفاده از فناوری نانوذرات نقره اقدام به تولید جوراب‌هایی با خاصیت ضد میکروب و ضد بو کرده است.

 وی تصریح کرد: شرکت خط تولید خود را مطابق با استانداردهای جهانی کرده و موفق به کسب ISO10002، ISO14001، OHSAS18001، ISO9001 وISO10668 از شرکت SWISSCERT سوئیس شده است. همچنین جوراب‌های آنتی باکتریال مهیار، مجوز کفا از ستاد نانو ریاست جمهوری (دفتر فناوری تا بازار) و تأییدیه‌های انستیتوپاستور، دانشگاه تهران، دانشگاه شهید بهشتی، شرکت آزمایشگاهی IGIو … را دریافت کرده است و مهیار اولین تولید کننده جوراب است که موفق به دریافت مجوز از وزارت بهداشت شده است.

 ضرابی با اشاره به صادرات محصولات تولیدی این شرکت به کشورهای حاشیه خلیج فارس، یادآورشد: این شرکت تولیدی با رعایت شرایط استاندارد و در نهایت دقت و کنترل، محصولات خود را با برند A.H.A وارد بازار می‌کند و نیز به دلیل بهره‌مندی از تکنولوژی و ماشین‌آلات پیشرفته، استفاده از نیروی ‌انسانی متخصص، به‌کارگیری با کیفیت‌ترین مواد اولیه و شکیل‌ترین بسته بندی مطابق با طراحی روز دنیا، توانسته است علاوه بر تأمین نیاز بازار داخلی، تولیدات خود را هم تراز با بزرگترین تولیدکنندگان جوراب، به بازارهای همسایه حوزه خلیج فارس از جمله عربستان، امارات، بحرین، عراق و … صادر نماید و اولین صادرکننده پوشاک در استان زنجان است.

 این فعال اقتصادی با اشاره به مقام‌های کسب شده توسط این شرکت‌، خاطرنشان کرد: از دیگر افتخارات این مجموعه کسب عناوین مدیران برتر کشوری و کار آفرین برتر استان زنجان در چند سال متوالی است که نمایانگر تلاش‌های مستمر مدیریت و کارکنان شرکت در راستای رفاه حال مصرف کنندگان محترم است. این شرکت با سابقه چند دهه تولید توانسته است حرف اول را در صنعت تولید جوراب بزند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×