اخبار فرش ماشینی

جهاد دانشگاهی و انجمن صنایع نساجی ایران تفاهم نامه همکاری امضا کردند

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

جهاد دانشگاهی و انجمن صنایع نساجی ایران تفاهم نامه همکاری امضا کردند

جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر و انجمن صنایع نساجی ایران تفاهم نامه همکاری در زمینه های پژوهشی، آموزشی و فرهنگی ـ اجتماعی امضا کردند.

به گزارش گروه علمی ایرنا از جهاد دانشگاهی، رییس جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر در این مورد توضیح داد: از آنجا که جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر تنها مجموعه در جهاد دانشگاهی است که در حوزه صنعت نساجی کشور تحقیق و پژوهش می کند، گسترش ارتباط این واحد جهاد دانشگاهی با مجموعه صنعتگران این رشته ازجمله انجمن صنایع نساجی ایران می تواند سبب پیوند بیشتر دانشگاه و صنعت شود.

مهدی ورسه ای گفت: با گسترش همکاری های اینگونه مراکز، تحقیقات محض و آزمایشگاهی دانشگاه ها پس از پرورش در مجموعه هایی نظیر جهاد دانشگاهی به محصول تبدیل و در نهایت فناوری آن به مراکز صنعتی واگذار می شود.

وی با بیان اینکه تنها راه برون رفت از اقتصاد وابسته به نفت، اقتصاد دانش بنیان است که با همت جهادی باید شکوفا شود، افزود: با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب که سال جاری را سال ˈاقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادیˈ نامگذاری کرده اند، جهادگران واحد امیرکبیر در فعالیت های جهادی خود با همتی مضاعف، اهداف تعریف شده در برنامه پنجم توسعه جهاد دانشگاهی را که همسو با سند چشم انداز کشور دنبال می کنند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

علیرضا حائری دبیر انجمن صنایع نساجی ایران نیز در این مورد اظهار داشت: صنعت نساجی کشور به مرحله ای رسیده است که در صورت حمایت از این صنعت می تواند علاوه بر ایجاد اشتغال پایدار، کشور را از واردات بی نیاز کند و محصولاتی با کیفیت بالا را به جهان صادر کند.

وی افزود: ایران در منطقه ای قرار دارد که نگاه ویژه به این صنعت می تواند کشور را به قطب نساجی در منطقه آسیا غربی و مرکزی تبدیل کند.

بر اساس این گزارش، این تفاهم نامه همکاری در انجمن صنایع نساجی ایران به امضای ورسه ای و حائری رسید.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×