اخبار فرش ماشینی

جشنواره فروش فرش دستباف گلستان

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

جشنواره فروش فرش دستباف گلستان

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: جشنواره فروش فرش دستباف، ‌بهمن ماه امسال در استان گلستان با شعار “هر فروشگاه، یک نمایشگاه” برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن اصلانی صبح پنجشنبه در جمع مدیران سازمان صنعت و معدن گلستان افزود: این جشنواره برای سومین سال پیاپی با هدف معرفی فرش دستباف و ارزش های آن، ایجاد انگیزه و تحرک در بازار تولیدات داخلی، ایجاد اطمینان خاطر از خرید محصول در میان مشتریان، تلاش در تغییر الگوی مصرف و جلب اعتماد نهایی مصرف کنندگان این کالای ملی و سنتی برگزار می شود.

اصلانی اهداف دیگر از برگزاری جشنواره فروش فرش ، معرفی فرش دستباف استان ، توسعه هنر – صنعت فرش دستباف، ایجاد انگیزه در تولید کنندگان و فروشندگان ، دسترسی آسان مردم و افزایش قدرت مردم را عنوان کرد .

وی برگزاری چنین جشنواره ای را نماد عملکرد و نگرش مثبت بر ایجاد تحول و رونق کسب و کار در حوزه تولید و فروش فرش و توجه جدی به رشد و ارتقای جایگاه فرش دستباف در بازارهای داخلی و جهانی دانست .

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی با اشاره به ضرورت داشتن تبلیغات برای جذب خریداران به این جشنواره تصریح کرد: تهیه تیزر تبلیغاتی این جشنواره، پخش تیزر جشنواره از رسانه ها و شبکه استانی ، طراحی پوستر، تابلوی مشارکت در جشنواره و اطلاع‌رسانی به خریداران توسط سازمان صورت خواهد پذیرفت .

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان نیز از تشدید نظارت و بازرسی با برنامه ریزی برای بازرسان و کارشناسان در راستای اجرای طرح نظارتی برخورد با متخلفین و محتکرین خبر داد .

قربان حسام گفت: در جهت تنظیم و کنترل بازار و با توجه به ضروت جلوگیری از افزایش قیمت برخی از کالاها و خدمات پرمصرف ، روز سه شنبه هفته جاری تعداد ۵۹۲ مورد بازرسی از واحدهای تولیدی – صنعتی، تولیدی- صنفی، انبار، سردخانه، شرکت های پخش، عمده فروشان و خرده فروشان و واحدهای خدماتی در سطح استان صورت گرفته که ۴۰ واحد صنفی متخلف شناسایی شدند.

وی اظهار داشت: همچنین تعداد ۳۴ فقره پرونده تخلف به ارزش ریالی بیش از ۳۶ میلیون ریال برای متخلفان تشکیل و جهت صدور رای به تعزیرات حکومتی ارسال شده که بیشترین تخلفات دریافتی مربوط به عدم درج قیمت و گرانفروشی بوده و تعداد گزارشهای مردمی در همین روز تعداد ۳۷ مورد بوده است .

وی همچنین از برگزاری گشتهای مشترک با نمایندگان تعزیرات حکومتی و نیروی انتظامی جهت بررسی نحوه فعالیت انبارها و موجودی کالاهای اساسی خبر داد و افزود : طی گشت مشترک برگزار شده با حضور بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی، اداره نظارت بر اماکن عمومی و دانشگاه علوم پزشکی تخلف یک شرکت پخش لوازم آرایشی و بهداشتی به دلیل تخلفاتی از قبیل گرانفروشی و عرضه کالای قاچاق ( عرضه کالاهای فاقد بارکدهای رهگیری مشمول مرحله اول ) محرز شد.

حسام بیان داشت: پس از تشکیل برگه بازرسی به ارزش ریالی دو میلیارد و ۵۴ میلوین ریال جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×