اخبار فرش ماشینی

جشنواره فروش فرش دستباف تمدید نمی‎شود

رئیس اتحادیه صادرکنندگان فرش دستباف خراسان رضوی گفت: سومین جشنواره ملی فروش فرش دستباف قابل تمدید نبوده و علاقه‌مندان در فرصت باقی­مانده از شرایط جشنواره استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد و به نقل از روابط عمومی مجمع امور صنفی توزیعی و خدماتی مشهد، هادی مخملی اظهار داشت: سومین جشنواره ملی فروش فرش دستباف تا ۲۲ اسفندماه ادامه دارد و از علاقه‌مندان به خرید این هنر صنعت خواستاریم فرصت کوتاه باقی­مانده را غنیمت شمرده و از شرایط جشنواره استفاده کنند.

مخملی با اشاره به حضور بیش از ۱۴۰ واحد صنفی در جشنواره فروش فرش دستباف استان خراسان‌رضوی عنوان کرد: این جشنواره نسبت به دوره­های گذشته از کیفیت بالاتری برخوردار بود و به دلیل فضای رقابتی ایجاد شده در طول برگزاری این جشنواره، تعدادی از فروشگاه­ها تخفیف بیش از پنج درصد را برای محصولات خود در نظر گرفته‌اند.

وی تصریح کرد: این جشنواره نقشی حیاتی در مدیریت و توسعه محصول، قیمت­گذاری مناسب، برتری جستن در رضایت‌مندی مشتری، ارائه نوآوری‌ها و تخمین ظرفیت بالقوه آن­ها، شناسایی ویژگی­ها و برنامه­های عرضه تولیدات منطبق با سلیقه روز ایفاء می‌کند.

رئیس اتحادیه صادرکنندگان فرش دستباف خراسان‌رضوی افزود: هدف اصلی برگزاری جشنواره فروش فرش دستباف، ایجاد شرایط نمایشگاهی در سطح فروشگاه­ها و نمادی برای فروش فرش دستباف در سایر ایام سال است.

مخملی خاطرنشان کرد: کلیه مبالغ تبلیغاتی این جشنواره به صورت حمایتی توسط مرکز ملی فرش ایران تامین گردید و استقبال مردم نیز تاکنون مطلوب بوده است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×