اخبار نساجی

جزئیات برگزاری اولین نشست اصلاح قانون کار/ مذاکرات از سر گرفته شد

 

 

رئیس هیئت مدیره کانون کارفرمایان خدماتی کشور از برگزاری اولین نشست بررسی لایحه اصلاح قانون کار در کمیسیون اجتماعی مجلس با حضور نمایندگان کارگران، کارفرمایان و دولت خبر داد و گفت: برقراری ارتباط بین بهره وری نیروی کار و دستمزد از مباحثی است که به صورت جدی در این بخش دنبال می شود.

محمد انتظامی از برگزاری اولین نشست بررسی لایحه اصلاح قانون کار در کمیسیون اجتماعی مجلس با حضور نمایندگان دولت، کارگران، کارفرمایان و مرکز پژوهش‌های مجلس خبر داد.

رئیس هیئت مدیره کانون کارفرمایان خدماتی کشور اظهار داشت: در این جلسه موضوعات مختلف قانون کار توسط گروه‌های مختلف یادشده به بحث و بررسی گذاشته شد.

انتظامی ادامه داد: یکی از نکات اصلی که در بحث مربوط به اصلاح قانون کار وجود دارد، این است که منافع کارگر و کارفرما دیده شود، چرا که کارگر بدون کارفرما و کارفرما بدون کارگر، اساسا امکان فعالیت نخواهند داشت.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

این مقام مسئول کارفرمایی کشور افزود: در هر صورت در کمیسیون اجتماعی مجلس اولین نشست را با حضور نمایندگان گروه‌های مختلف برگزار کردیم و این بحث آغاز شد که به سمتی برویم تا سیستم قانون کار از سبک و سیاق فعلی خود تغییر کند.

وی خاطر نشان کرد: همچنین این بحث مطرح شده است که بتوان راهکارهایی را در نظر گرفت تا میزان بهره وری نیروی کار در دریافت دستمزد و حقوق افراد تاثیرگذار باشد.

رئیس هیئت مدیره کانون کارفرمایان خدماتی کشور تصریح کرد: البته نمایندگان کارگران و اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس نیز برخی مباحث درباره اصلاح قانون کار را مطرح کردند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×