اخبار نساجی

جزئیات انتقال پایتخت و ساعات اداری

معاونت حقوقی معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس‌جمهوری با بیان اینکه انتقال پایتخت منتفی نشده است و در حال انجام مطالعات برای ایجاد شهرک‌ اداری الکترونیک در حاشیه تهران هستیم، گفت: تنظیم ساعات اداری با توجه به شرایط و اقلیم استان به استانداری‌ها واگذار شده است.

به گزارش بی باک به نقل از مشرق ،عبدالعلی تاجی در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به اینکه آیا انتقال پایتخت از تهران منتفی شده است، اظهار کرد: این مساله منتفی نشده است اما این اقدام در حرف ساده و عملیاتی کردن آن سخت است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ایجاد شهرک‌ اداری و الکترونیک در حاشیه تهران در دستور کار دولت است، گفت: در حال انجام کارهای مطالعاتی این شهرک هستیم و دولت برای ایجاد این شهرک مصمم است تا برخی کارکردهای تهران را منتقل کنیم.

معاونت حقوقی معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس‌جمهوری درباره کاهش ساعات اداری اظهار کرد: بنا به قانون مدیریت خدمات کشوری ساعات کار کارمندان دولت ۴۴ ساعت در هفته است و قابل کاهش نیست اما در مورد تهران اجازه داده شده که ۴۴ ساعت در پنج روز ساماندهی شود.

وی با اشاره به اینکه در بخشی از این ۴۴ ساعت نیز به روش دورکاری انجام می‌شود، ادامه داد: با توجه به آلودگی هوا در تهران و برخی کلان‌شهرها قانونی داریم که مربوط به مقابله وضعیت اضطرار آلودگی هوا است که بر اساس آن می‌توانیم محدودیت‌هایی را در ساعات اداری ایجاد کنیم.

تاجی گفت: تنظیم ساعات اداری در استان‌ها با توجه به شرایط و اقلیم به استانداری‌ها واگذار شده است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×