اخبار فرش ماشینی

جای خالی تکنولوژی در تولید جوراب ایرانی

 

جای خالی تکنولوژی در تولید جوراب ایرانی

 

با استفاده از تکنولوژی در تولید جوراب می توان زمینه های حضور تولید کنندگان این عرصه را در بازارهای جهانی فراهم کرد.

بهنام شرفی نیا تولید کننده نمونه جوراب و کارشناس نساجی گفت: با توجه به ظرفیت تولید نخ پنبه ای در کشور ایران قابلیت تولید هرنوع جوراب را دارد.

وی گفت: استفاده از مواد طبیعی و پلی استر مرغوب برای تولید جوراب اهمیت فراوانی دارد زیرا این محصول با سلامت آدمی در ارتباط است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

این تولید کننده تولید این محصول پر مصرف را نیازمند تکنولوژی و نوآوری دانست و گفت: امروزه باید در تولید این محصول از تکنولوژی روز دنیا از جمله نانو فن آوری کمک گرفت. در حال حاضر ایرانیان موفق به تولید جوراب نانو، بدون بو شده اند که از ترکیبات طبیعی گیاهان فیبری در تولید آن بهره گرفته اند.

شرفی نیا واردات جورابهای نامرغوب را مشکل تولیدکنندگان این بخش دانست و گفت: ظرفیت تولید جوراب در ایران بالاست به طوری که به طور متوسط برای هر ایرانی از ۲ تا ۳ جفت جوراب تولید داخل وجود دارد و نیازی به واردات آن نداریم.

وی موفقیت در این زمینه را توجه به مدل و رنگ جوراب دانست و گفت: علاوه بر کیفیت بالای جوراب رنگ و مدل آن هم برای مصرف کننده دارای اهمیت است که تولیدکنندگان با سرمایه گذاری در این بخش می توانند زمینه های حضور خود را در بازارهای جهانی فراهم کنند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×