اخبار فرش ماشینی

جایزه ملی کیفیت

 

 

نظر به اینکه فرآیند جایزه ملی کیفیت ایران که متولی آن سازمان ملی استاندارد ایران و مجری آن انجمن مدیریت کیفیت ایران می باشد با استفاده از دانش روز مدیریت کیفیت نسبت به انجام ارزیابی در واحدهای تولیدی و خدماتی سطح کشور اقدام نموده و سازمان های حائز شرایط در جریان فرآیند ارزیابی را در روز ملی کیفیت مطابق با ۱۸ آبان ماه هر سال با حضور مقامات ارشد کشوری مورد تقدیر و تشویق قرار می دهد.

از سوی دیگر نیز آشنایی با مدل کاربردی جایزه و خودارزیابی نیز جهت آشنایی سازمان ها با نقاط قوت و فرصت های بهبود نیز برای کلیه بنگاه های اقتصادی در مسیر رشد و شکوفایی آنها و همچنین تسری نهضت کیفیت در کشور ضروری و حائز اهمیت می باشد.

لذا با اعلام اینکه حضور در فرآیند ارزیابی جایزه ملی کیفیت دارای شرایط خاص (دارا بودن سیستم مدیریت کیفیت) برای سازمان های متقاضی می باشد، مستدعی است مقرر فرمایند حداکثر تا پایان ماه جاری فهرست اعضای حائز شرایط آن تشکل اقتصادی و اسامی مدیران آنها به همراه شماره تماس برای ارسال دعوتنامه از طریق نمابر ۸۸۷۲۵۹۴۴ ارسال گردد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

همچنین در صورت نیاز به هرگونه اطلاعات بیشتر می توانند از طریق مراجعه به وب سایت جایزه به نشانی www.inqa.org یا شماره تماس ۴-۸۸۱۰۱۱۹۲ با انجمن مدیریت کیفیت ایران تماس حاصل نمایند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×