اخبار نساجی

ثبت ۳۰ هزار میلیارد ریال افزایش سرمایه بورسی‌ها در ۵ ماه گذشته

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

بالغ بر ۳۰ هزار و ۹۶ میلیارد ریال افزایش سرمایه در پنج ماه نخست امسال در بورس اوراق بهادار به سرانجام رسیده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم؛ در پنج ماه نخست امسال بالغ بر ۳۰ هزار و ۹۶ میلیارد و ۱۲۵ میلیون ریال افزایش سرمایه در بورس اوراق بهادار انجام شده که از این میزان ۱۵ هزار و ۸۲۳ میلیارد و ۲۷۸ میلیون ریال از طریق مطالبات و آورده نقدی و ۱۴ هزار و ۲۷۲ میلیارد و ۸۴۷ میلیون ریال از طریق سود انباشته‌ و اندوخته‌ها و صرف سهام بوده است.

بر اساس این گزارش؛ در مردادماه امسال ۱۵۶۳۹ میلیارد و ۹۳۶ میلیون ریال افزایش سرمایه در بورس اوراق بهادار انجام شده که ۴۷۸۰ میلیارد ریال آن از طریق مطالبات و آورده نقدی و ۱۰۸۵۹ میلیارد ریال از طریق سود انباشته‌ و اندوخته‌ها و صرف سهام بوده است.

در تیرماه امسال نیز ۲۵۶۹ میلیارد و ۵۵۷ میلیون ریال افزایش سرمایه در بورس اوراق بهادار انجام شده که ۲۳۱۲ میلیارد ریال آن از طریق مطالبات و آورده نقدی و ۲۵۶ میلیارد ریال از طریق سود انباشته‌ و اندوخته‌ها و صرف سهام بوده است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

همچنین در خرداد ۶۶۰ میلیارد ریال افزایش سرمایه در بورس اوراق بهادار انجام شده که ۱۵۰ میلیارد ریال آن از طریق مطالبات و آورده نقدی و ۵۱۰ میلیارد ریال آن از طریق سود انباشته‌ و اندوخته‌ها و صرف سهام بوده است.

در اردیبهشت ماه هم بالغ بر ۵ هزار و ۱۳۲ میلیارد و ۳۴۷ میلیون ریال افزایش سرمایه در بورس اوراق بهادار انجام شده که از این میزان ۲ هزار و ۶۷۰ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال از طریق مطالبات و آورده نقدی و ۲ هزار و ۴۶۱ میلیارد و ۴۴۷ میلیون ریال از طریق سود انباشته‌ و اندوخته‌ها و صرف سهام بوده است.

همچنین بالغ بر ۶ هزار و ۹۴ میلیارد و ۲۸۵ میلیون ریال افزایش سرمایه در فروردین ماه امسال در بورس اوراق بهادار انجام شده که از این میزان ۵ هزار و ۹۰۸ میلیارد و ۸۲۵ میلیون ریال از طریق مطالبات و آورده نقدی و ۱۸۵ میلیارد و ۴۶۰ میلیون ریال از طریق سود انباشته‌ و اندوخته‌ها و صرف سهام بوده است.aa

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×