گزارش نمایشگاه ها

ثبت نام نمایشگاه MOMAD در فوریه ۲۰۲۲ امکان پذیر شد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

نمایشگاه بین المللی نساجی، کفش و لوازم جانبی MOMAD، ثبت نام را برای شرکت در این رویداد در تاریخ‌های ۴، ۵ و ۶ فوریه ۲۰۲۲ (۱۵، ۱۶ و ۱۷ بهمن ۱۴۰۰) با شرایط مطلوبی باز کرده است.

نمایشگاه بین المللی نساجی، کفش و لوازم جانبی MOMAD که توسط IFEMA MADRID برگزار می‌شود، ثبت نام را برای حضور در رویدادی که از ۴ تا ۶ فوریه برگزار می‌شود، باز کرده است. این ثبت نام از طریق وب سایت نمایشگاه انجام می‌شود.

این رویداد که ویژگی‌های خود را پس از آخرین دوره در سپتامبر ۲۰۲۱ حفظ می‌کند، امیدوار است موفقیت مشارکت و احساسات خوب همراه با آن را نیز تکرار کند.

در حال حاضر، MOMAD غرفه‌داران بیشتری نسبت به دوره قبلی در سپتامبر ۲۰۲۱ دارد که مجموعه‌ای از برندهای مد برای پاییز و زمستان ۲۰۲۲-۲۰۲۳، چرم و کت، کفش و مد اوایل بهار و تابستان ۲۰۲۲ را برجسته می‌کند. همین امر در مورد بین المللی شدن این رویداد اتفاق می‌افتد، جایی که نمایشگاه‌های مد با قدرت کامل و نمایندگی گسترده‌ای از برندهای برتر بین المللی به نمایشگاه باز می‌گردند.

ثبت نام بازدیدکنندگان برای MOMAD اکنون باز است

شرایط اقتصادی متفاوتی برای بازدیدکنندگانی که مایل به حضور در نمایشگاه هستند وجود دارد. بسته‌های تخفیف بسته به روز خرید بلیط تا روزهای برگزاری نمایشگاه وجود دارد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

  • در صورت خرید قبل از ۲ ژانویه ۵۰ درصد تخفیف در قیمت ورودی وجود دارد.
  • در صورت خرید بین ۲ ژانویه تا ۱ فوریه تخفیف ۲۵ درصد خواهد بود.
  • فقط چند روز قبل از برگزاری رویداد، قیمت بلیط در ۲، ۳ یا ۴ فوریه ۲۴ یورو خواهد بود.
  • در صورت خرید در ۵ یا ۶ فوریه، قیمت آن به ۳۰ یورو خواهد رسید.

خرید این بلیط‌ها همچنین امکان دسترسی به نمایشگاه‌های اینترگیفت (Intergift )، بیسوتکس (Bisutex ) و مادریدجویا (Madridjoya) را نیز فراهم می‌کند.

همزمان، پلتفرم دیجیتال مشترک LIVE CONNECT به منظور ایجاد یک جلسه و فضای تجاری جدید برای این بخش، که از طریق ورود به MOMAD قابل دسترسی است، برگزار می‌شود.

#ConectandoLaModa را تجربه کنید و در طی ۴ تا ۶ فوریه ۲۰۲۲ از آخرین ترندها در نمایشگاه بین المللی پارچه، کفش و لوازم جانبی که در IFEMA MADRID برگزار می‌شود، لذت ببرید. تمام اطلاعات را در وب سایت رسمی MOMAD جستجو کنید.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×