مد و پوشاک

ثبات قیمت عامل برندسازی در پوشاک است

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

ثبات قیمت عامل برندسازی در پوشاک است

 

یک طراح و تولیدکننده پوشاک بانوان گفت: برندسازی منوط به تثبیت قیمت‌ها است چرا که یک برند نمی‌تواند به راحتی در موضوع قیمت‌ و یا کیفیت تغییراتی ایجاد کند.

بهرام آزاده، طراح و تولیدکننده لباس درباره خالی بودن بازار پاییزه لباس به خبرنگار مد و لباس هنرآنلاین گفت: علت اصلی این است که طراحان و تولیدکنندگان نمی خواهند تا قبل از بروز سرما و شدت گرفتن خرید از سوی مردم طرح های خود را به بازار ارائه کنند چرا که بلافاصله مساله کپی برداری بر روند کار تاثیر می گذارد.

وی در ادامه افزود: واقعیت این است که تولید طرح ها در شرایط کنونی به معنای عدم خرید از سوی مردم است چرا که هنوز با ثبات کافی در بازار پاییزه رو به رو نیستیم ضمن اینکه به محض قرار گرفتن طرح ها پشت ویترین تمام شهر از کارهای خوب اشباع می شوند و عملا سهم طراح و تولیدکننده نادیده گرفته می شود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

این تولیدکننده پوشاک بانوان اظهار کرد: مشکل عدم ثبت آثار طراحان از عمده مسائلی است که باعث شده است به نوعی پس از تغییر فصل ها با خلاء در بازار پوشاک رو به رو شویم چرا که در صورت ثبت آثار طراحان می توانند پیش از شروع فصل کارهای خود را برای عرضه به مردم ارائه کنند اما وقتی امنیتی برای طرح ها وجود ندارد این کار به لحظات پایانی و در واقع زمان اوج خرید مردم واگذار می شود.

آزاده درباره نوسانات ارزی و تاثیر آن بر بازار پوشاک گفت: به عنوان یک تولیدکننده به راحتی تاثیر مشکلات اقتصادی و نوسانات ارزی را در بازار پوشاک احساس می کنم چرا که قطعا پوشاک قبل از اینکه یک کالای فرهنگی باشد، منوط به اقتصاد است و افراد بر اساس نیازهای خود اقدام به تولید یا خرید می کنند به همین خاطر در چنین شرایطی نمی توان انتظار داشت که چرخه تولید پاییزه در جای خود قرار داشته باشد.

وی افزود: بسیاری از تولیدکنندگان به نوعی در کار خود توقف کرده اند تا وضعیت بازار به ثبات لازم برسد چرا که در این حالت هم خرید به حداقل می رسد و هم به نوعی دلزدگی در ارائه طرح ها می انجامد. در واقع ماندن طرح ها در فروشگاه ها باعث رسیدن کالاها به انبار و بی انگیزگی فعالان می شود.

این تولیدکننده پوشاک بانوان درباره نیاز به برندسازی در بازار امروز ایران گفت: برند سازی عاملی است که می تواند کیفیت و قیمت را به صورت کاملا علمی در جامعه پوشاک کشور حفظ کند.

آزاده تصریح کرد: مساله برند سازی منوط به تثبیت قیمت ها است چرا که یک برند نمی تواند به راحتی در موضوع قیمت ها تغییرات ایجاد کند و ثبات قیمت در این مساله بسیار مهم است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×