اخبار نساجی

تک نرخی شدن ارز ، هدف اصلی بانک مرکزی است

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

تک نرخی شدن ارز ، هدف اصلی بانک مرکزی است

مدیرعامل بانک اقتصاد نوین گفت: با وجود اعمال سیستم شناور مدیریت ارز (دو نرخی) در شرایط کنونی، هدف اصلی بانک مرکزی تک نرخی کردن ارز است.

به گزارش عرش نیوز ˈمحمدهاشم بت شکنˈ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا در خصوص نوسان های نرخ ارز افزود: هم اکنون بانک مرکزی در مرکز مبادلات ارزی به دنبال ساماندهی و مدیریت تقاضاهای زیاد برای ارز است که در این راستا باید تقاضاهای کوچک از تقاضاهای بزرگ تفکیک شوند.

مدیرعامل بانک اقتصاد نوین معتقد است که بانک مرکزی با راه اندازی مرکز مبادلات ارزی می تواند بتدریج بر نوسانات قیمت ارز غلبه کرده و با افزایش حجم عرضه ارز در این مرکز به سمت متعادل سازی قیمت ارز پیش رود.

** نرخ سود تسهیلات بانکی

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی درخصوص نرخ سود تسهیلات بانکی گفت:این نرخ براساس بسته حمایتی تعیین می شود و تاکنون تصمیمی در خصوص تغییر نرخ سود بانکی مطرح نشده است.

بت شکن خاطرنشان کرد که در صورت افزایش نرخ سود سپرده های بانکی، سود تسهیلات نیز افزایش می یابد، اما تاکنون در این زمینه تغییری ایجاد نشده است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
×