گزارش نمایشگاه ها

تکنولوژی آلمان به دیدار صنعت نساجی و فرش ایران می آید

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

 

از سوی ۳۶ شرکت پیشرو جهان در عرصه ماشین آلات نساجی و هیات اجرایی ویژه، از جنابعالی دعوت می شود تا در نشست انجمن ماشین سازی نساجی آلمانVDMA  که با عنوان:«تکنولوژی آلمان به دیدار صنعت نساجی و فرش ایران می آید» حضور بهم رسانید.

این کنفرانس با رویکردی تجاری و فنی ( B2B-matchmaking) در تاریخ ۱و۲ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۴ در هتل اوین پارسیان- تهران برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند از طریق سایت ذیل جهت ثبت نام و دریافت اطلاعات بیشتر اقدام نمایند.
www.germantechnology-iraniantextile.de

متخصصین ما، ۴۱ موضوع کاربردی و فنی تکنولوژیک را که در برگیرنده زنجیره های تولید محصولات نساجی و فرش است  را به صورت موازی در طی دو روز و در دو سالن مجزا ارایه خواهند نمود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

۱ اردیبهشت ۹۴:

ریسندگی الیاف مصنوعی
رنگرزی و تکمیل
ریسندگی الیاف طبیعی

۲ اردیبهشت ۹۴:

ریسندگی، بافندگی و دوخت
بی بافت
حلقوی پودی، حلقوی تاری و قیطان بافی

لطفاً جزئیات برنامه ها را همانطور که پیشتر ذکر شد از طریق سایت دریافت نمایید و در آینده نزدیک نیز نشریه ویژه این نشست برای جنابعالی ارسال خواهد شد. شرکت‌های آلمانی حاضر در نشست و نمایندگی‌های آنها در ایران به منظور آشنایی هرچه بیشتر شما در ذیل بیان شده اند.

هدف از این نشست ارایه مطالب به افراد تصمیم گیرنده و متخصص (مانند صاحبان صنایع، مدیران عامل، مدیران فنی، مدیران کنترل کیفیت و مدیران تعمیر و نگهداری)  فعال در حوزه فرش و نساجی است.

اگرجنابعالی به این گروه هدف تعلق دارید می توانید از طریق لینک زیر، در موضوعات مورد علاقه خود، ثبت نام نمایید:
www.germantechnology-iraniantextile.de/p_registration.php

لطفاً توجه داشته باشید که ثبت نام به صورت آنلاین صورت گرفته و ارایه کارت شناسایی نیز الزامی است.

لازم به ذکر است که هزینه های این نشست توسط VDMA  تامین شده و برگزار کننده هیچ هزینه ای را از شرکت کنندگان دریافت نخواهد کرد.

این شبکه بوسیله برگزاری نشست های تجاری و فنی دیگری نیز ادامه خواهد یافت(جلسات از پیش هماهنگ شده از طریق سایت کنفرانس یا جلسات دوجانبه دیگر که در یک فضای مجزا برگزار خواهد شد).

همچنین مهمانی شامی نیز برای اول اردیبهشت ماه تدارک دیده شده است تا در یک فضای صمیمی و آرام زمینه تعامل هرچه بیشتر فراهم گردد.
ما منتظر دیدار شما در تهران هستیم.

با تشکر و سپاس فراوان

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×