اخبار فرش ماشینی

تولید ۳۰% فرش دستباف آذربایجان‌غربی در خوی

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خوی گفت: هم‌اکنون ۳۰ درصد فرش دستباف استان آذربایجان‌غربی در شهرستان خوی تولید می‌شود.

یحیی کاظمی امروز در مراسم برش فرش ۱۰۲ متری در خوی که به سفارش کشور عمان بافته شده بود اظهار داشت: این فرش در ابعاد ۱۲ در ۸ بوده و با هزینه یک میلیارد تومان توسط ۱۴ نفر از بافندگان و استادیاران فرش این شهرستان تولید شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خوی گفت: بی‌شک این اقدام، نمونه‌ای از تلاش عملی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده و بی شک توجه به حوزه فرش و صادرات این محصول ارزشمند می‌تواند شکوفایی اقتصادی را به دنبال داشته باشد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون تعداد سه هزار نفر بافنده فرش در شهرستان خوی فعال بوده و حمایت‌های مسئولانی استانی و شهرستانی می‌تواند سبب رونق‌بخشی به کار تولید فرش شود.

کاظمی با ابراز خرسندی از وضعیت تولید فرش در شهرستان خوی بیان کرد: خوشبختانه هم اکنون۳۰ درصد فرش دستباف استان آذربایجان‌غربی در خوی تولید می‌شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خوی با تاکید بر رفع موانع تولید در این شهرستان افزود: امسال شش مورد بازدید از واحدهای تولیدی خوی به انجام رسید و امید است که با رفع موانع پیش رو شاهد تحقق اقتصاد مقاومتی در استان و شهرستان باشیم.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×