اخبار نساجی

تولید پوشاک ورزشکاران آمریکا برای المپیک بعدی در این کشور

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

تولید پوشاک ورزشکاران آمریکا برای المپیک بعدی در این کشور

کمیته ملی المپیک آمریکا اعلام کرد: لباس ورزشکاران این کشور در المپیک بعدی (۲۰۱۴) در آمریکا تولید خواهد شد.

شرکت ‘رالف لورن’ طراح پوشاک یکسان برای ورزشکاران آمریکا در مراسم افتتاحیه و اختتامیه بازی های المپیک ۲۰۱۲ لندن و کمیته ملی المپیک آمریکا در بیانیه خود تاکید کردند، لباس ورزشکاران آمریکایی در دوره بعدی در آمریکا تولید خواهد شد.

‘اسکات بلکمان’ مدیر اجرایی کمیته ملی المپیک آمریکا نیز گفت: با توجه به ورود ورزشکاران این کشور به شهر لندن و شروع توزیع پوشاک از روز یکشنبه، متاسفانه نمی توانیم برای المپیک لندن، تغییری در لباس آنها بدهیم.

وی افزود: ما به همراه حامیان مالی خود کاملا به تلاش برای تضمین اینکه به نگرانی های ابراز شده پاسخ دهیم، متعهد هستیم. به این منظور ‘رالف لورن’ با تولید پوشاک تیم آمریکا برای مراسم افتتاحیه و اختتامیه بازی های المپیک زمستانی ۲۰۱۴ در شهر ‘سوچی’ روسیه، در آمریکا موافقت کرده است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

کمیته ملی المپیک آمریکا، هدف اصلی انتقاد نمایندگان کنگره آمریکا در این باره قرار گرفته است، زیرا نمایندگان مجلس سنا و مجلس نمایندگان اغلب در تلاش برای یافتن راه هایی برای حفظ مشاغل در آمریکا از جمله در صنعت پوشاک و جلوگیری از مراجعه به اقتصاد کشورهایی مانند چین، ویتنام و هندوستان هستند.

‘هری رید’ رهبر اکثریت مجلس سنای آمریکا گفت: از شنیدن این خبر بسیار ناراحت شده است.

وی افزود: به نظر من کمیته ملی المپیک آمریکا باید از خود شرمسار و خجالت زده باشد. به نظر من آنها باید همه این لباس ها را در یک جا جمع کرده و آتش بزنند و دوباره به تولید پوشاک برای ورزشکاران آمریکایی بپردازند.

در همین حال ‘کریستین گیلیبراند’ سناتور دمکرات و ‘استیو اسراییل’ نماینده کنگره در نامه ای به کمیته ملی المپیک آمریکا درخواست کردند همه پوشاک تیم های ورزشی آمریکا در تمام المپیک ها به وسیله کارگران آمریکایی تولید شود.

آنها افزودند: ساخت پوشاک المپیک در آمریکا،‌ یک میلیارد دلار برای اقتصاد آمریکا بهره به همراه خواهد آورد.

براساس بیانیه شرکت ‘رالف لورن’، این شرکت به تولید پوشاک یکسان تیم آمریکا در این کشور، برای شرکت در مراسم افتتاحیه و اختتامیه بازی های المپیک زمستانی ۲۰۱۴ که در شهر ‘سوچی’ روسیه برگزار خواهد شد، متعهد است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×