اخبار نساجی

تولید پارچه ماسک در ملایر و صرفه جویی ۶.۵ میلیارد دلاری ایران

عملکرد وزارت صمت و بهداشت در زمینه حمایت از تولیدکنندگان پارچه ماسک راضی‌کننده نیست.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی از عملکرد وزارتخانه صمت و بهداشت در زمینه حمایت از تولیدکنندگان پارچه ماسک داخلی انتقاد کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین احد آزادیخواه در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به وزرای بهداشت و صمت، گفت: ۲ واحد بافتینه و بافتسان ملایر با ۵۰۰ نفر کارگر در سال کرونایی ۱۳۹۹ بیش از ۵/۸ میلیارد پارچه ماسک به قیمت ۱۲۵ تومان تولید کرده‌ و در اختیار تولیدکنندگان قرار داده‌اند.

رئیس مجمع نمایندگان استان ادامه داد: بر این اساس ۵/۶ میلیارد دلار صرفه‌جویی ارزی شده است. کار فاخری که در حوزه اقتصاد مقاومتی به امر رهبر معظم انقلاب رقم خورده و جانانه ولایتمداری خود را اثبات کرده‌اند، اما تعجب می‌کنم برخی جریانات چوب لای چرخ می‌گذارند و اتهام و افترا و حرف‌های بی‌اساس در جامعه طرح می‌کنند.

وی بیان کرد: یک تولیدکننده به جای اینکه سرمایه خود را در کانادا و آمریکا بخواباند، در میدان خدمت به ۸۵ میلیون نفر جمعیت، هر لحظه با اراجیف و مزاحمت روبه‌رو است. بارها درخواست ملاقات این تولیدکنندگان با وزیر بهداشت و درمان را داده‌ایم، انتظار می‌رود که در شرایطی که آنها ۹۵ درصد نیاز پارچه ماسک در کشور را تولید می‌کنند، وزیر بهداشت با آنها ملاقاتی داشته و خداقوتی بگوید.

وی در پایان خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: ۷ کیلومتر جاده بین ملایر تا بروجرد وجود دارد که سال‌هاست پیگیر پایان عملیات عمرانی آن هستیم. انتظار می‌رود که کار مردم را پیش ببرید.



آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

 

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×