اخبار فرش ماشینی

تولید ٣٢٠ متر فرش دستبافت توسط مددجویان کمیته امداد اسدآباد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

مدیر کمیته امداد شهرستان اسدآباد از تولید ٣٢٠ متر فرش دستبافت توسط مددجویان کمیته امداد این شهرستان در سال گذشته خبر داد.

محمد نوشادی‌مقدم افزود: در سال گذشته ١٢٨ تخته فرش توسط مددجویان کمیته امداد اسدآباد تولید شده است.

وی با بیان اینکه طی مدت فوق ۴۴٧ نفر از مددجویان در رشته‌های مختلفی چون قالیبافی و خیاطی در ١٨ دوره فنی‌وحرفه‌ای آموزش دیدند، افزود: برای برگزاری این تعداد دوره اعتباری افزون بر ١١٧ میلیون تومان هزینه شده است.

وی با اشاره به ٣٧٢ مورد اشتغالزایی در سال گذشته برای مددجویان خاطرنشان کرد: اکثریت این مشاغل شامل قالیبافی و دامداری با پرداخت دو میلیارد و ۴٠٠ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه بوده است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشادی‌ مقدم در ادامه از افزایش ٢٠ درصدی صدقات مردم شهرستان اسدآباد در سال گذشته نسبت به مشابه سال قبل خبر داد و اظهار کرد: در سال گذشته یک میلیارد و۶٠٠ میلیون تومان از محل صندوق صدقات، کمک‌های مردمی، ایتام و طرح محسنین به کمیته امداد این شهرستان کمک شده است.

وی خاطرنشان کرد: از این میزان کمک‌های جمع‌آوری شده ٨٠٠ میلیون تومان از محل طرح ایتام و محسنین و ٧٠٠ میلیون تومان آن از طریق صندوق صدقات و کمک‌های مردمی بوده که به این نهاد مقدس کمک شده است.

نوشادی‌ مقدم تعداد صندوق صدقات سطح شهرستان را در حدود ١۴ هزار صندوق صدقه کوچک، بزرگ و متوسط برشمرد و اضافه کرد: ۶۵ درصد منابع اعتباری این نهاد از محل کمک‌های مردمی در حال تامین است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×