اخبار نساجی

دومین جلسه دادگاه اتهامات پرونده فساد مالی

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

دومین جلسه دادگاه اتهامات پرونده فساد مالی

سخنگوی قوه قضاییه گفت: دومین جلسه دادگاه احتمالا قبل از سال جدید برگزار می شود.

غلامحسین محسنی اژه‌ای در جمع خبرنگاران درباره برگزاری جلسه دوم رسیدگی به اتهامات پرونده فساد مالی گفت: به احتمال قوی دومین جلسه دادگاه قبل از سال جدید برگزار می‌شود.

سخنگوی قوه قضائیه همچنین در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در مورد اظهارات وکیل متهمان در جلسه دادگاه مبنی بر مطالعه نکردن کیفرخواست و پرونده گفت: این صحبت صحیح نیست زیرا وکیل باید برای پرونده وقت می‌گذاشت شاید این وقت یک ساعت یا پنج ساعت بوده ولی حضور وکیل در پرونده مانعی نداشت.

وی در پاسخ به اینکه چرا برخی از متهمان مانند جهرمی در دادگاه حاضر نبودند، گفت: قرار مجرمیت جهرمی نیز صادر شده است و وی نیز جزء متهمان است و در دادگاه حاضر خواهد شد. البته در میان این ۳۲ متهم، متهمانی هستند که اتهامات دیگری هم دارند که به  آنها رسیدگی می‌شود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

محسنی اژه‌ای در پاسخ به اینکه رئیس قوه قضائیه قبل از دادگاه اعلام کرده بود که ۵ نفر از متهمان مفسد فی‌الارض هستند، گفت: این برداشت غلط رسانه‌ها بود زیرا آیت الله آملی لاریجانی گفته بود آنچه در کیفرخواست دادستان وجود دارد بر اساس ماده ۲ قانون اخلالگران در نظام اقتصادی و ماده ۴ قانون ارتشاء و کلاهبرداری ۵ نفر شامل حکم مفسد فی الارض می‌شوند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×