اخبار نساجی

خدمات برداشت مستقیم از حساب‌ها برای قبوض و اقساط

مدیر اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی از راه‌اندازی خدمات برداشت مستقیم از حساب برای پرداخت اقساط و قبوض در سال آینده خبر داد و گفت:‌ در سه ماه اول سال آینده فاز اول خدمات برداشت مستقیم برای بازپرداخت اقساط تسهیلات راه اندازی خواهد شد.

به گزارش (ایسنا)، ناصر حکیمی امروز در نشستی خبری با بیان این‌که استفاده از این طرح اختیاری خواهد بود، گفت:‌ البته ما مشوق‌هایی را در نظر می گیریم تا مردم به این سمت حرکت کنند.

او ادامه داد:‌ در حال حاضر ۲۰ میلیون فقره در سیستم بانکی کشور وجود دارد که با اجرای این طرح هر ماه ۲۰ میلیون فقره از رفت و آمدهای مردم به بانک‌ها برای پرداخت اقساط کاهش خواهد یافت.

حکیمی همچنین از راه‌اندازی سیستم کیف پول برای پرداخت‌هایی که به شبکه آنلاین نیاز ندارند، خبر داد و گفت:‌ با این روش برای پرداخت‌های خرد دستگاه‌های دولتی دیگر مردم در بانک‌ها معطل نخواهند شد.

مدیر اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی همچنین از راه اندازی شبکه امداد و شتاب برای اطلاع رسانی مردم درباره قطعی احتمالی خودپردازهای متصل به شتاب در پایان سال خبر داد و گفت:‌ مردم در هر نقطه از کشور می‌توانند با شماره تلفن ۲۹۹۱۱ تماس گرفته و اشکالات احتمالی به بانک مرکزی را گزارش کنند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×