اخبار نساجی

احیای شورای گفتگو با ۳ تصمیم جدید در حمایت از تولید

 

احیای شورای گفتگو با 3 تصمیم جدید در حمایت از تولید

عضو شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی از احیای این شورا با اخذ سه تصمیم‌ در حمایت از تولید خبر داد.

ابوالحسن خلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس اظهار داشت: شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی شب گذشته با حضور رؤسای کمیسیون اقتصادی و صنایع، معاونین وزارت اقتصاد و معاون برنامه‌ریزی وزیر صنعت و نمایندگان قوه قضائیه و با غیبت رئیس کل بانک مرکزی و وزرای اقتصادی به دلیل حضور در مناطق زلزله‌زده و غیبت دبیر کل اتاق تعاون برگزار شد.

وی افزود: در نشست شب گذشته ماده ۲۹ قانون بودجه سال جاری در خصوص استمهال بدهی‌های بانکی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و همچنین اعلام شد که آئین‌نامه اجرایی آن از یک ماه گذشته به بانک‌ها ابلاغ شده است.

عضو شورای گفت‌وگو گفت: در خصوص ماده ۷۶ قانون برنامه پنجم توسعه درباره شناسایی قوانین مخل در تولید و سرمایه‌گذاری نیز قرار شد تا کمیسیون‌های تخصصی این ماده را آماده و تا قبل از دهم شهریور در مجلس مطرح کند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

خلیلی گفت: در خصوص قانون آئین‌دادرسی تجاری نیز بحث و بررسی صورت گرفت و قرار شد تا کمیسیون حقوقی مجلس به این قانون رسیدگی کند.

به گزارش فارس، آخرین جلسه شورای گفت‌وگو در بهمن‌ماه سال گذشته برگزار شده بود و پس از آن به دلیل تصویب قانون بهبود فضای کسب و کار و برخی اختلاف‌نظر‌ها که بین دولت و بخش خصوصی به وجود آمده بود جلسات این شورا که از الزامات قانون برنامه پنجم توسعه است تعطیل شده بود. به نظر می‌رسد رایزنی‌های محمد نهاوندیان رئیس اتاق بازرگانی ایران و تعامل با بدنه دولت برای برون‌رفت از شرایط فعلی اقتصاد از دلایل اصلی از سرگیری جلسات شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×