اخبار نساجیاسلاید شو

مجوز برگزاری نمایشگاه‌ها صادر شد

نمایشگاه تهران الگویی برای تمامی مراکز نمایشگاهی کشور

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

در جلسه کارگروه امنیتی و انتظامی استانداری تهران که در تاریخ ۱۰ شهریور در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد، مجوز برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی صادر گردید.

این جلسه با حضور دکتر گودرزی معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران، نمایندگانی از بخش های انتظامی، قضایی، اطلاعاتی، وزارت بهداشت، صدا و سیما و مدیران انجمن غرفه سازان و برگزارکنندگان و دکتر بهمن حسین زاده مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران و معاونان و مدیران این شرکت به اتفاق اعضای هیات مدیره انجمن صنفی برگزارکنندگان نمایشگاه های بین المللی ایران و انجمن غرفه سازان برگزار شد.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران با اشاره به اینکه مانعی برای برگزاری نمایشگاه ها با رعایت شیوه نامه بهداشتی وجود ندارد در خصوص اثرات برگزاری نمایشگاه ها در کشور گفت: برپایی نمایشگاه های تخصصی با رعایت شیوه نامه بهداشتی حمایت می کنیم و شرکت سهامی نمایشگاه بین المللی ج.ا.ایران به عنوان بزرگترین سایت نمایشگاهی کشور الگوی است که عملکرد آن در چگونگی برپایی نمایشگاه می تواند به شکلی گسترده به عنوان الگوی قابل اجرا برای سایر مراکز نمایشگاهی تبدیل شود.

دکتر بهمن حسین زاده مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران با قدردانی از حمایت های استانداری تهران از برپایی نمایشگاه های تخصصی گفت: صنعت نمایشگاهی برای ۳۳ هزار نفر بصورت مستقیم اشتغال ایجاد کرده است وچنانچه اشتغال این افراد در معرض تهدید و تعطیلی قرار گیرد قطعا خود به معضل بزرگی برای امنیت اقتصادی و اجتماعی تبدیل خواهد شد.

نمایشگاه تهران

جلسه کارگروه امنیتی و انتظامی استانداری تهران
جلسه کارگروه امنیتی و انتظامی استانداری تهران

بیشتر بخوانید: دوازدهمین نمایشگاه فرش ماشینی تهران و سرنوشت آن در کرونا

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

بیشتر بخوانید: کرونا ویروس و فاجعه برای نمایشگاه های نساجی جهان

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×