گزارش نمایشگاه ها

تولد دوباره طراحی با “اثر آوریل” رویداد EVTEKS

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

رویداد امسال EVTEKS به صورت جامع‌تر تجربه واقعی حس و حال بهار را  با موضوع “طراوت، نوآوری، بیداری و ملاقات” به ارمغان می آورد و این درحالی است که نه تنها برای منطقه فعلی بلکه برای سایر نقاط جهان نیز پیغام‌هایی با خود دارد.

 

نشست مطبوعاتی EVTEKS “April Effect” در روز ۱۰ ژانویه در فرانکفورت، آلمان برگزار شد و همزمان با آن اثر بهار در سراسر جهان را با خود به همراه آورد.

 

بیست و چهارمین دوره نمایشگاه Istanbul international home textile – EVTEKS ، یکی از دو نمایشگاه بزرگ در حوزه منسوجات خانگی است که در منطقهCNR EXPO Yeşilköy  توسط İstanbul Trade Fairs و با حمایت مالی و معنوی CNR Holding  و همکاری انجمن صنایع منسوجات خانگی ترکیه Turkish Home Textile Industrialists و انجمن بازرگانان ترکیه(TETSIAD)  بین ۲۴ تا ۲۸ آوریل ۲۰۱۸ برگزار.خواهد شد. س قرار است به عنوان محل ملاقات بیش از ۱۰۰۰ شرکت تجاری و ۱۵۰،۰۰۰ بازدید کننده از سراسر جهان باشد.

 

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

طرح‌های خلاقانه که الگوهای طبیعت را دنبال می‌کنند به همراه طرح‌های جدید، در فصل آینده برای نماش خلاقیت در “اثر آوریل”  رویداد  EVTEKS با بازدیدکنندگان ملاقات خواهد کرد. امسال رویداد EVTEKS با تجارت “اثر آوریل” برای بازار منسوجات خانگی با الهام گرفتن از طبیعت نقش بزرگی ایفا خواهد کرد.

 

شرکت Nelly Rodi که از تأثیرگذارترین شرکت‌ها در روند تعیین مد در سطح جهان است قصد دارد در نمایشگاه EVTEKS 2018 برای مشخص کردن ترندهای بازار سال ۲۰۱۹ اولین قدم‌های خود را بردارد به همین منظور کسانی که به دنبال آگاهی از شیوه چیدمان و دکوراسیون و دیگر موارد در حوزه منسوجات خانگی هستند بهتر است رویداد EVTEKS 2018 را از دست ندهند.

 

منسوجات خانگی ترکیه بهار را به فرانکفورت آورد

نشستEVTEKS  که الهام بخش جدیدی برای منسوجات خانگی به شمار می‌رود، در روز ۱۰ ژانویه ۲۰۱۸ در محل برگزاری نشست در هتل ماریوت فرانکفورت آلمان در ساعت ۱۰:۰۰ با حضور علی سامی آیدین؛ رئیس شرکت صنایع منسوجات خانگی و بازرگانان ترکیه (TETSIAD) و جم شنل؛ مدیرکل شرکت CNR و وینسنت گریگوری مدیرCreative  برگزار شد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×