مد و پوشاک

توسعه روابط هند و استرالیا در بخش مد و فشن صنعت پوشاک

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

بهنام قاسمی :: مجله نساجی کهن :: هند به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات نساجی و پوشاک در جهان همواره سعی در گسترش روابط اقتصادی خود با کشورهای دیگر به ویژه در بخش پوشاک دارد. اخیرا در نشستی که بین هیات های تجاری هند و استرالیا با حضور مقامات بلند پایه این دو کشور برگزار گردید دو طرف به موافقت های بسیار خوبی در جهت افزایش روابط اقتصادی و تجاری به ویژه در بخش پوشاک و مد و فشن دست یافتند.

طراحان لباس استرالیایی و نیز برندهای پوشاک در این کشور علاوه بر خریداری محصولات نهایی علاقه ویژه ای به خرید مواد خام تولید پوشاک مانند پارچه و نخ از هند دارند و همچنین درخواست زیادی در بخش دست بافته ها و هنرهای دستی هندوستان وجود دارد.

با توجه به امضاء این توافقنامه مشترک بین سران دو کشور به نظر میرسد از این پس مراودات تجاری و صنعتی دو کشور در صنعت نساجی و پوشاک گسترش پیدا کند.

از طرف دیگر با توجه به اینکه استرالیا پنجمین صادرکننده بزرگ پنبه در دنیاست و هند نیز نیاز فراوانی به تامین پنبه در صنایع نساجی رو به رشد خود دارد همواره پنبه های استرالیایی به عنوان منبعی قابل اطمینان و در دسترس برای هندی ها به شمار میرود. هند به عنوان یکی از بزرگترین مصرف کنند گان پنبه در جهان یکی از مشتریان عمده پنبه استرالیاست.

هند در سالهای اخیر توانسته است با نوسازی ماشین آلات و ارتقاء سطح تکنولوژی های تولید خود همچنان به عنوان یکی از مهمترین تامین کنندگان کالاهای نساجی در جهان باقی بماند . شرکتهای هندی در بخش تولید و ساخت ماشین آلات نساجی و نیز قطعات به پیشرفتهای قابل ملاحظه ای دست یافتند که در مقالات بعدی در وب سایت مجله نساجی کهن به آن خواهیم پرداخت.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

 

بهنام قاسمی :: مجله نساجی کهن ::

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×