اخبار فرش ماشینی

توسعه خانه‌های کارآفرینی در جنوب تهران

اصغر عطایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی فارس در جنوب استان تهران با اشاره به توسعه زمینه‌های اشتغال‌زایی و تولید ملی در منطقه ۲۰ اظهار داشت: در حال حاضر ۱۹ خانه کارآفرینی با اولویت اشتغال‌زایی برای بانوان سرپرست خانوار و افراد آسیب دیده اجتماعی با مساحتی بالغ بر ۸ هزار مترمربع در منطقه ۲۰ فعالیت دارند.

قائم مقام شهردار منطقه ۲۰ با اشاره به راه‌اندازی نوزدهمین خانه کارآفرینی برای مردان بهبود یافته از اعتیاد در ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) خاطرنشان کرد: به‌منظور مهار و کاهش آسیب‌های اجتماعی شهری، توسعه زمینه‌های اشتغال‌زایی برای اقشار خاص و آسیب دیده اجتماعی در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است.

وی در ادامه عنوانکرد:‌ فعالیت خانه کارآفرینی ویژه معلولان ذهنی و خانه کارآفرینی قاسم‌آباد در محدوده حریم و روستاهای این منطقه از دیگر اقداماتی است که در منطقه ۲۰ صورت گرفته است.

قائم مقام شهردار منطقه ۲۰ تهران در پایان با اشاره به اینکه خانه‌های اشتغال‌زایی این منطقه در زمینه‌های صنایع دستی چرم و پوست، فرش و گلیم بافی، تولید پوشاک و…فعالیت دارند، تصریح کرد: به همت معاونت اجتماعی و فرهنگی و با مشارکت شهروندان این منطقه این امکان برای محله‌های فیروزآباد، نفرآباد، ولی‌آباد، شهادت، قلعه‌نو، سرتخت، بهشتی، امین‌آباد، فیروزآبادی، قاسم‌آباد، ‌اقدسیه، قدس و … فراهم شده است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×