اخبار نساجی

تور بازدید از جزایر سه گانه راه اندازی می شود

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری هتل های پارس اعلام کرد که این شرکت قصد دارد در آینده نزدیک، تور بازدید از جزایر ایرانی خلیج فارس از جمله ابوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک را برگزار کند.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری هتل های پارس اعلام کرد که این شرکت قصد دارد در آینده نزدیک، تور بازدید از جزایر ایرانی خلیج فارس از جمله ابوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک را برگزار کند.

‘جمشید حمزه زاده’ روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا افزود: این جزایر بخشی از سرزمین های جمهوری اسلامی ایران محسوب می شوند و در نظر داریم که برای گردشگران جزیره کیش، تورهای دریایی سفر به این جزایر را برگزار کنیم.

وی تاکید کرد: به همین منظور، این شرکت به تازگی کشتی های کروز را برای حمل مسافر و بار خریداری کرده است.

حمزه زاده ظرفیت این کشتی ها را ۱۷۲ مسافر عنوان کرد و گفت: کشتی ها حتی در بدترین شرایط دریایی قادر به حرکت در دریا هستند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی ادامه داد: تاکنون دو کشتی کروز به این شرکت تحویل داده شده و قرار است کشتی سوم در آینده نزدیک تحویل داده شود.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری هتل های پارس به رویکرد سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به توسعه گردشگری دریایی اشاره کرد و گفت: جزایر ابوموسی، تنب بزرگ و کوچک و هندیجان از جمله مقاصد این تور گردشگری دریایی خواهند بود.

حمزه زاده با بیان آنکه بسیاری از شرکت های نفتی داخلی خواهان استفاده از کشتی های کروز هستند، افزود: این شرکت قصد دارد تور دریایی را برای مسافران خود که به مقصد کیش مسافرت می کنند، راه اندازی کند.

وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران جزایر متعددی در خلیج فارس دارد که برای بسیاری از ایرانیان ناشناخته باقی مانده و برپایی این تورهای گردشگری می تواند ضمن تحکیم وحدت ملی، سبب آشنایی مردم با فرهنگ ها و اقوام مختلفی شود که در این جزایر ساکن هستند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×