اخبار نساجی

توجه به شعار محوری تولید ملی موجب رشد اقتصادی می‌شود

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

رئیس اتاق بازرگانی و معادن خرم‌آباد گفت: درک صحیح و توجه جدی به شعار محوری تولید ملی زمینه‌ساز رشد اقتصادی کشور می‌شود.

به گزارش بی باک به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی لرستان، حسین سلاحورزی با اشاره به نامگذاری سال ۹۱ از سوی مقام معظم رهبری گفت: وابستگی بیش از حد اقتصاد کشور به نفت و عدم توجه به تولیدات ملی صادرات‌گرا و رشد روزافزون واردات کالاهای مصرفی بی‌کیفیت به داخل کشور از جمله مهم‌ترین آفات و نابسامانی‌های اقتصاد کشور است.

وی اظهار داشت: اعتقاد و توجه به تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی علاوه بر کارآفرینی و اشتغالزایی سبب افزایش بهره‌وری و بهبود وضعیت اقتصاد کشور و نهایتا رشد اقتصادی می‌شود.

سلاحورزی گفت: تدبیر هوشمندانه مقام معظم رهبری در شرایط تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنان موجب دلگرمی و ایجاد نشاط در فعالان اقتصادی و تولید کنندگان شده است.

وی تاکید کرد: در صورت وجود همدلی و اعتقاد و باور عمیق به تاثیر حمایت از سرمایه‌گذاری و توجه به تقویت تولید ملی بسیاری از مشکلات کشور حل می‌شود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

رئیس اتاق بازرگانی خرم‌آباد ابراز امیدواری کرد، با توجه به اهمیت این نامگذاری و فلسفه طرح این موضوع، سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی به شعار، سخنرانی، مقاله و همایش‌ها محدود نشود و موجب کاهش موانع کسب و کار و تشویق و حمایت از سرمایه‌گذاری در کشور شود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×