اخبار نساجی

تهران -کاراکاس دور جدیدی از همکاریهای اقتصادی و صنعتی را پی می گیرند

 

وزیر صنعت، معدن و تجارت ابراز امیدواری کرد که ایران و ونزوئلا در کمیسیون مشترک همکاریهای دو کشور به توافق های جدید برای گسترش همکاری های اقتصادی و صنعتی میان دو کشور دست یابند.

گزارش ایرنا به نقل از شبکه اطلاع رسانی وزارتخانه نامبرده، محمدرضا نعمت زاده در دیدار الیاس خاوا وزیر امورخارجه ونزوئلا با وی، از حضور این مقام ونزوئلایی در کنفرانس حمایت از غزه تشکر کرد و آنرا مایه همبستگی بیشتر این کشور با مردم مظلوم فلسطین خواند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: همکاریهای صنعتی و بازرگانی بین دو کشور سالها قبل پایه گذاری شده و استوار است و امیدواریم در کمیسیون مشترک اقتصادی آینده، توافق های جدیدی برای همکاری بین دو طرف تحقق پیدا کند.

مقامهای دو کشور در این دیدار سرمایه گذاری در زمینه تولید تراکتور و اتومبیل، نفت و گاز و پتروشیمی، کشتی سازی، ایجاد کارخانه های آرد، ذرت، لبنیات، شیر، تولید مصالح ساختمانی، کشاورزی، انرژی، ساخت نیروگاه و پست های برق را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وزیر امور خارجه ونزوئلا نیز با تاکید بر گسترش مناسبات اقتصادی دو کشور، گفت: هیچکس نمی تواند دستاوردهای ملموس روابط تهران – کاراکاس را انکار کند و همکاریهای جدید در این زمینه باید به سطح روابط سیاسی دو کشور برسد.

الیاس خاوا تصریح کرد: تقویت همکاریها میان ونزوئلا و ایران مورد تاکید روسای جمهور دو کشور قرار دارد.

قرار است کمیسیون مشترک همکاریهای اقتصادی ایران و ونزوئلا در ماه سپتامبر (شهریور ماه امسال) در کاراکاس پایتخت ونزوئلا برگزار شود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×