اخبار فرش ماشینی

تمرکز نمایشگاه ایتما ۲۰۱۱ بر روی تولید پوشاک ‏

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

نمایشگاه ایتما تمام تلاش خود را برای جذب تولید کنندگان ماشین آلات پوشاک و تجهیزات مرتبط  در سراسر جهان آغاز نموده اند.

با توجه به  تغییرات بسیار زیادی که صنعت تولید پوشاک در پروسه جهانی سازی و نیز بحرانهای اخیر اقتصادی جهان دچار آن شد انجمن اروپایی ماشین سازان نساجی تصمیم گرفته است تا در ایتما ۲۰۱۱ بارسلون توجه ویژه ای به این بخش داشته باشد تا باز هم این بخش از صنعت نساجی رقابتی و مهم باقی بماند.
این تصمیم ارزشمند ‏cematex ‎‏ موجب شد تا در نمایشگاه ایتما ۲۰۱۱ بخشی تحت عنوان تکنولوژی تولید پوشاک و ماشین آلات پوشاک به طور اختصاصی ایجاد گردد و ماشین الات و تجهیزات گلدوزی نیز بخش جدایی دارند.

خانم ماریا اوری سخنگوی ماشین سازان اروپایی گفت : ایتما به عنوان یک برند مشهور در صنعت ماشین الات نساجی کار خود را از سال ۱۹۵۱ آغاز کرده است  و به عنوان نماد  صنعتی بسیاری از شرکت های نساجی در سراسر دنیا به شمار می رود.

آقای راهول مهتا رئیس انجمن تولید کنندگان پوشاک هندوستان می گوید در شرایط حاضر  ما بسیار از ایجاد یک بازار رقابتی که در آن تولید کنندگان به سرعت دنبال به روز کردن خود و وفق دادن خود با شرایط تولید جهانی می باشند و آخرین تکنولوژی ماشین آلات پوشاک را به کار بگیرند استقبال می کند. رئیس انجمن تولید کنندگان پوشاک هندوستان به عنوان یک نهاد قدرتمند در ۴۰ سال فعالیت خود دارای ۲۰۰۰ تولید کننده است و بسیار امیدوار است تا در نمایشگاه ایتما ۲۰۱۱  بتوانند گامهای بلندی را برای نوسازی صنعت پوشاک هندوستان بردارند. ‏

تحریریه صنعت کهن

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×