اخبار فرش ماشینی

تمامی مطالبات معوقه کارکنان شرکت ریسندگی خاور پرداخت شد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

رئیس سازمان صنایع و معادن استان گیلان از پرداخت تمامی مطالبات معوقه کارکنان شرکت ریسندگی خاور خبر داد.

محمد حسین اصغریان  گفت: براساس مصوبه ستاد تسهیل امور و پشتیبانی واحدهای تولیدی در شهرکهای صنعتی مقرر شد، ۷۰ میلیارد ریال از سوی شرکت آتیه دماوند برای پرداختن مطالبات کارکنان، سرمایه در گردش و نوسازی و بازسازی این واحد در اختیار کارخانه ریسندگی خاور قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد: تاکنون ۱۹ میلیارد ریال به این شرکت اختصاص یافته که در نتیجه آن، تمام مطالبات بازنشستگان این شرکت از سال ۸۲ به بعد، به همراه تمامی حقوق معوقه کارکنان رسمی آن تا پایان مهر ماه سال جاری پرداخت شده است.

رئیس صنایع و معادن گیلان تصریح کرد: بخش عمده حقوق کارکنان قراردادی ریسندگی خاور نیز پرداخت شده و تنها سه میلیارد ریال ( ۳۰۰ میلیون تومان ) از مطالبات بخشی از کارکنان قراردادی و مدیران و مشاوران این شرکت تاکنون پرداخت نشده که در دست اقدام بوده و بزودی پرداخت خواهد شد.

وی همچنین گفت: طی سالهای اخیر از سوی مسئولان ارشد استانی بویژه استاندار گیلان و برخی از نمایندگان در مجلس شورای اسلامی، حمایتهای مختلفی از جمله استمهال بدهی های مالیاتی، تامین اجتماعی و بانکی و پرداخت تسهیلات از این شرکت انجام گرفته و با پرداخت بقیه بودجه مصوب برای این واحد صنعتی طرح بازسازی و نوسازی و افزایش ظرفیت تولید آن اجرا خواهد شد.

اصغریان در ادامه با اشاره به تلاشهای صورت گرفته برای رفع مشکلات و توسعه فعالیت آن شرکت از سوی مسئولان ارشد وزارت صنایع و معادن و استاندار گیلان بیان داشت: با فعالسازی کامل این کارخانه که روزانه حداقل ۱۲ تن انواع نخ تولید می کند، افزون برسه شیفت کاری در آن فعالیت خواهند کرد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی یادآورشد: براساس سیاستهای دولت و وزارت صنایع و معادن در زمینه رشد و شکوفایی صنعتی، اقتصادی و براساس مصوبات سفرهای استانی هیئت دولت به گیلان، پیگیری و تلاش مستمر برای رفع مشکلات و تنگناهای موجود پیشروی واحدهای صنعت مشکل دار استان و فعالسازی مجدد کارخانجات صنعتی که در سالهای گذشته به دلایل مختلف تعطیل و یا راکد شده و قابل احیا هستند، تداوم خواهد داشت و در این زمینه همکاری و همراهی تمامی دلسوزان و مسئولان استانی به ویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی موثر و امید بخش خواهد بود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×