اخبار فرش ماشینیاسلاید شو

تلاش یک تولیدکننده فرش ماشینی و موکت برای نجات کره زمین

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

شرکت Carpet and Flooring یک شرکت تولیدکننده و توزیع کننده فرش است که در یکی از بزرگترین کشورهای واردکننده فرش و کفپوش در اروپا یعنی انگلستان تاسیس شده و هم اکنون دارای یازده شعبه در سراسر این کشور می باشد.

این شرکت با در اختیار داشتن فضای انبار ده هزار مترمربعی در مرکز پخش اصلی خود قابلیت نگهداری و توزیع بیش از یک میلیون متر مربع فرش و نیم میلیون مترمربع فرش های مدولار یا کاشی فرش را دارد. این شرکت اخیرا برنامه ای را در جهت کاهش دی اکسید کربن تولید شده توسط سیستم توزیع خود به اجرا در آورده است که به گفته مدیران آن می توان الگویی برای سایر شرکت های تولیدکننده و توزیع کننده فرش در انگلستان و سایر کشورهای جهان باشد.

این شرکت هزاران فرش خود را به صورت هفتگی به مشتریان خود تحویل می دهد و هزاران سفر را در سراسر انگلستان انجام می دهد. توسط این برنامه جدید مسیریابی بهینه شرکت می تواند تا دویست هزار مایل در سال در مسیر های خود صرفه جویی کند که به طور میانگین باعث کاهش تولید سالانه ۲۱۶ تن دی اکسید کربن می شود.

در واقع با این برنامه سه ماشین تجاری این شرکت از چرخه کار خارج می شود. سایر ماشین های تجاری توزیع کننده نیز توسط خودروهایی با سیستم Euro6 جایگزین خواهند شد که تاثیر زیادی بر روی CO2 تولید خواهد داشت. همچنین با انجام این اصلاحات شرکت گواهینامه استاندارد ISo14001 را دریافت خواهد کرد. مدیرعامل این شرکت می گوید: “برنامه مسیر یابی بهینه که در سال به کاهش تولید ۲۱۶ تن دی اکسید کربن کمک می کند هیچ تاثیری بر روی نحوه ارسال و زمان انتظار مشتریان ما نخواهد داشت چرا که مشتریان گزینه اول و اولویت ما هستند. همه این اصلاحات که منجر به سود بالاتر شرکت نیز می شود با حفظ کیفیت ارسال، خواهد بود. ما امیدواریم بتوانیم با این کار سهم خود را در کمک به محیط زیست و کره زمین انجام دهیم.”

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×