اخبار فرش ماشینی

تقدیر انجمن صنایع نساجی ایران از آقای مهندس وحید اتفاق به عنوان پیشکسوت نمونه صنایع نساجی و پوشاک کشور

 

تقدیر انجمن صنایع نساجی ایران از آقای مهندس وحید اتفاق به عنوان پیشکسوت نمونه صنایع نساجی و پوشاک کشور

انجمن صنایع نساجی ایران در پنجاه و دومین مجمع عادی عمومی سالیانه خود از آقای مهندس وحید اتفاق به عنوان پیشکسوت نمونه صنایع نساجی و پوشاک کشور تقدیر کرد.

وی پس از پیروزی انقلاب اسلامی با تحصلات فوق‌لیسانس نساجی از آمریکا به ایران عزیمت کرده و مدیریت کارخانجات ارم را برعهده گرفت. در طول سنوات فعالیت خود در صنایع نساجی موفق شد تا با نوآوری و دانش فنی روز در زمره تولیدکنندگان و صادرکنندگان نمونه پوشاک به اروپا قرار گرفته و سال‌ها به عنوان مدیر نمونه کشوری برگزیده شدند. وی توانست با نوآوری و بازسازی کارخانجات ارم، این مجموعه را در زمره تولیدکنندگان ممتاز پارچه و نخ در سطح کشور قرار دهد که هم‌اکنون نیز علی‌رغم مشکلات عدیده صنعت، بدون هیچ‌گونه بدهی به سیستم بانکی، کارگران و دولت از فعال‌ترین واحدهای صنایع نساجی کشور محسوب می‌شود.

از اقدامات خیرانه ایشان می‌توان به کمک‌های متعدد وی در زمان جنگ تحمیلی به خطوط جنگ و همچنین ساخت دو دبیرستان در منطقه قزوین به مساحت ۲۵۰۰ مترمربع زیربنا اشاره کرد. نامبرده در حال حاضر نیز با اقدامات مستقیم و غیرمستقیم خود حامی امور تحصیلی، پزشکی، مسکن و آینده‌سازی پرسنل خود می‌باشد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×