اخبار فرش ماشینی

تقدیر انجمن صنایع نساجی ایران از آقای مهندس رضا حمیدی به عنوان پیشکسوت نمونه صنایع نساجی و پوشاک کشور

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

تقدیر انجمن صنایع نساجی ایران از آقای مهندس رضا حمیدی به عنوان پیشکسوت نمونه صنایع نساجی و پوشاک کشور

انجمن صنایع نساجی ایران در پنجاه و دومین مجمع عادی عمومی سالیانه خود از آقای مهندس رضا حمیدی به عنوان پیشکسوت نمونه صنایع نساجی و پوشاک کشور تقدیر کرد.

وی که عضو هیأت مدیره انجمن صنایع نساجی ایران می‌باشد، در حال حاضر مدیریت مجموعه کارخانجات گروه صنعتی مشهد شامل خطوط تولید ریسندگی، رنگرزی، بافندگی و تکمیل فرش ماشینی، محصولات چرمی، پتو و تولید نان‌های ماشینی را بر عهده دارد و محصولات این مجموعه با کیفیت قابل رقابت در بازارهای داخلی و جهانی عرضه می‌شوند.

از افتخارات ایشان و مجموعه تحت مدیریت وی می‌توان به مواردی همچون صادرکننده نمونه کشور در سالهای ۱۳۷۸ و ۱۳۸۰، سرمایه گذار صنعتی نمونه کشور، واحد تولیدی نمونه در سطح کشور، نیکوکار نمونه صنعتی کشور، واقف نمونه صنعتی کشور، کارآفرین برتر کشور سال ۸۹، واحد صنعتی کار آفرین نمونه استان خراسان و چهره ماندگار کار و تولید استان خراسان رضوی در سال ۱۳۹۰ اشاره کرد که خدمات عام‌المنفه و خیرانه‌ای در زمینه ساخت مدارس روستایی، مشارکت موثر در تشویق و ساخت مدارس فنی و حرفه ای و کار و دانش در خراسان که منجر به رشد یازده درصدی تعلیمات فنی و حرفه ای نسبت به سایر نقاط کشور شده و مشارکت موثر در هدایت و حمایت از موسسات خیریه فرهنگی، درمانی و ورزشی نیز در کارنامه فعالیت خود دارند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×